Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/moody

Marketing

botovi, trolovi...

Godine 2012. Putler i general bojnik Sergej Kuralenko – tadašnji šef umijeća ratovanja na Akademiji Glavnog stožera – opisali su informacijsku tehnologiju kao novi alat za vojsku.
Izjavili su kako je "razvoj informacijskih tehnologija uzrokovao značajne promjene u načinima na koje se vode ratovi i doveo do porasta kibernetičkih trupa".
Online platforme omogućile su stvarnost u kojoj svaka ratna zona postaje globalno bojno polje.

Internetske dezinformacije uglavnom se šire putem:
(1) botova – računalnih programa koji automatiziraju distribuciju sadržaja;
(2) plaćenika, organiziranih ( i nadziranih) trolova – ljudskih operatera s identitetom i bez njega kako bi širili disonantne vijesti;
(3) kiborzi – računi kojima upravljaju ljudi, ali ih ponekad preuzimaju botovi ili koji pokazuju ponašanje slično botu ili malicioznost.
Ove tehnike imaju za cilj zbuniti populaciju i donositelje odluka umjetno podržavajući ono što izgleda kao trend, konsenzus, hashtag, javna osoba, vijest, pogled na istinu.
Kao što su neki nedavno istaknuli,
[dez]informacijske kampanje na taj način nadjačavaju ‘signal’ stvarnih vijesti ‘bukom’, narušavajući povjerenje u vijesti neophodne za funkcioniranje demokracije”, puštajući jednu po jednu lažnu vijest.

I kako reče general Ion Mihai Pacepa, koji je 1978. godine bio jedan od najviših dužnosnika koji je napustio željeznu zavjesu, o utjecaju dezinformacija:
kap pravi rupu u kamenu ne silom, već stalnim kapanjem”.
Ruska CEO-propagandistkinja Simonyan zahvaljuje ruskoj mreži prikrivenih propagandista koji rade na Zapadu.
Na do sada učinjenom.
I na onom što slijedi...

#AGerashchenko


Post je objavljen 28.02.2024. u 20:23 sati.