HRVATSKA NA TURISTIČKOM SAJMU U BAVARSKOJ
Hrvatska turistička zajednica predstavila je ukupnu hrvatsku turističku ponudu na sajmu f.re.e, od 14. do 18. veljače u saveznoj pokrajini Bavarskoj u gradu Münchenu.Iz Bavarske u Hrvatsku dolazi najveći broj njemačkih gostiju. Njemačka je hrvatsko najvažnije turističko tržište koje u ukupno ostvarenim noćenjima u Hrvatskoj ima udio od oko 22 posto.
Na hrvatskom izlagačkom prostoru 25 izlagača je predstavilo svoju turističku ponudu, među kojima su turističke zajednice, nacionalni parkovi, hotelijeri, agencije, prijevoznici. Tijekom prvog dana sajma hrvatski je štand obišla ministricom turizma i sporta Nikolinom Brnjac i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. Sajam je službeno otvorila bavarska ministrica prehrane, poljoprivrede, šumarstva i turizma Michaela Kaniber, a događanju je prisustvovao i generalni konzul Republike Hrvatske u Münchenu Vladimir Duvnjak.
Hrvatski predstavnici susreli su se i s predstavnicima FTI, najvećeg bavarskog turoperatora, Bayerischer Fussball Verband, nogometne udruge koja broji gotovo 1,6 milijuna članova i koja obuhvaća preko 23 tisuće nogometnih timova te s predstavnicima LBO-a, velike bavarske udruge autobusnih prijevoznika s kojima je poželjna suradnja u promociji hrvatskih destinacija.
„Bavarsko tržište nam je iznimno važno i zato nam je cilj učvrstiti našu poziciju, ali je i nadograditi u kontekstu cjelogodišnjeg putovanja Nijemaca u Hrvatsku“, izjavila je ministrica Brnjac, koja se ovom prilikom susrela i sa bavarskom ministricom Kaniber s kojom je razgovarala o važnosti nastavka suradnje u području turizma, novom hrvatskom Zakonu o turizmu, ali i o povezanosti poljoprivrede i turizma, važnosti korištenja lokalnih proizvoda u cilju poticanja malog i srednjeg poduzetništva, odnosno gospodarstva u cjelini.
S Hrvatskom gospodarskom komorom organizirana je degustacija vrhunskih hrvatskih vina i sireva,degustacija Trogirskih rafiola i Makarske torte a nastupilo je i Folklorno društvo Tempet iz Makarske. Ansambl su osnivači nazvali po makarskom starogradskom plesu tempetu.
„Želja za putovanjima Nijemaca još je uvijek prisutna, a navedeno potvrđuje tijek bukiranja putovanja koji je na zadovoljavajućim razinama i to unatoč određenoj gospodarskoj krizi u kojoj se Njemačka nalazi. Određeni pritisak osjećaju nama konkurente destinacije, dok se mi trudimo zadržati dobre kontakte i suradnje s našim najvažnijim partnerima na tržištu jer samo tako možemo ponoviti dobre rezultate koje na ovom tržištu bilježimo zadnjih godina. Najveći udio u rezultatima će imati individualni gosti, koji su ujedno i najbrojniji, a veseli nas i povećana potražnja u grupnim putovanjima“, zaključila je Nera Miličić, voditeljica Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Munchenu.
Izvor. Ministarstvo turizma, mzz
Post je objavljen 19.02.2024. u 14:12 sati.