Istovremeno vrhunski sportaši i diletantska reklama
Zagrebačka avenija. Snimio: Vanja
Ova me je nedavna propagandna kampanja Hrvatskog olimpijskog odbora svojim "ovo i ono" stilom malko podsjetila na onu iz prošlog posta, "Tinder & ljubav" itd.
Obzirom da ne znam ciljeve one prethodne onda ne mogu niti reći koliko je ta reklamna kampanja (ili što li je već bila, možda umjetnički eksperiment?) bila uspješna u posredovanju one poruke koju su autori htjeli prenijeti, no ova druga mi je zaista zagonetna.
Pretpostavljam da je ekipa iz HOO-a htjela skrenuti pažnju na naše vrlo uspješne sportaše koji su u vrhu međunarodnog sporta u svojim pojedinačnim disciplinama (a ne u timskima a la nogomet, vaterpolo, rukomet koji su već sami po sebi vrlo popularni) ... ali poruke tipa "Iz ruke i s ramena" su mi potpuno bezvezne, zapravo smiješne, uopće me ne potiču da razmišljam o tim sportašima kao uspješnim pojedincima.
Svaka čast Tinu, Filipu i ostalim vrhunskim sportašima koji su bili "modeli" ove kampanje, ali su njeni autori ipak tek druga liga.