Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mcind

Godišnjica na vrhu

Još jedan uspon na Kamenjak (838 m.), lokalno češće Kamićina, stjenoviti vrh iznad Grobničkog polja, ovaj put kao organizirani izlet PD Kamenjak povodom 62. godišnjice osnutka društva.

Ovako je pisalo u najavi izleta.

Tradicionalni uspon na naše matično brdo povodom obljetnice osnutka (14.12.1961.) kreće ovaj put od restorana Putnik. Idemo kružnom stazom do vrha i nazad do Putnika.Teža grupa ide pješice od vrata Kamenjaka na Korzu 40. Polazak je u 6 sati. Lakša grupa, prikladna za starije članove i obitelji s malom djecom, kreće sa ugibališta pod Kamenjakom

Okupljanje je bilo na parkiralištu Delta u 08.00 za srednju i lakšu grupu dok je teža krenula iz centra Rijeke već u 6 ujutro po mraku i kiši. Nakon što smo mi 'lakši' došli osobnim autima do restorana 'Putniku' na Grobničkom polju i prestrojili se u vozila kako već tko dokle ide kiša je već prestajala i počelo se i pomalo razvedravati. Najavili su se za uspon članovi i iz drugih riječkih planin. društava ali ih je malo došlo zbog jake kiše u jutarnjim satima.

Bio sam u grupi koja je imala najkraći prilaz vrhu ali nosili smo i putokaze za obnoviti kao i boce pjenušca za proslaviti 62. rođendan PD Kamenjak na vrhu kad se svi skupimo.

Postavljanje putokaza za vrh (stari je pao i trebalo ga je zamijeniti) gdje smo više sudjelovali sa savjetima i snimanjem nego praktično jer je stezaljka bila nešto veća od većine cjevnih nosača koju smo do tada koristili i trebalo je i nešto od 'A je to' vještine kako bi ga nekako montirali i za to vrijeme sustigla nas je grupa koja je krenula od restorana 'Putniku' i još neki.
kamen-0056

Pogled sa uspona na Malu Kamičinu koju vole posjećivati i penjači a puno planinara je i uz nju prošlo do vrha Vele Kamičine gdje smo ih dočekali.
kamen-0059

Veći dio uspona na vrh Kamenjaka (Kamičine) ide po ovakvoj mulatjeri, napravljena pred puno godina zbog tadašnje ratne Rupnikove linije.
kamen-0061
Na vrh se postavlja zastava društva a mnogi se ovako vole i slikati.
kamen-0068
Uobičajeno većina ogladni i ožedni kad dođe na vrh.
IMG-0077
kamen-0084

Predsjednik PD Kamenjak je najavio govor od 45 min. ali ga je brzo skratio na 45 sek. i mogli smo proslaviti.
kamen-0089

Vjerojatno prepoznajete i ovog pjevača i planinara, bio je i u jednoj epizodi serije 'Planine' gdje je vodio po planini Učki.
kamen-0091

Pogled na ugibalište na cesti gdje su naša vozila i autobus zagrebačkih planinara a upravo je došao i autobus sa Mosorašima iz Splita.
kamen-0080

Dok su drugi polako odlazili naša radna grupa je još dočekala planinare iz splitskog PD Mosor koji su prenoćili na Platku i bili oduševljeni usponom po snijegu na Snježnik dan prije.
kamen-0102
I Mosoraši su se popeli na vrk Kamičine i pokazali svoju zastavu a ostalo je pjenušca i za njih a i zapjevali su nam onu 'Sretan rođendan'.

Planinare koji su krenuli sa riječkog Korza nazvali smo Korzikanci, od restorana 'Putniku' Putnici a od ugibališta Hokejaši.

Tri veće fotke za bolje vidjeti, možda će se netko prepoznati na grupnoj .
kame-V-0064 kame-V-0092 kame-V-0105
Pogledi sa vrha na Grobničko polje, planinu Obruč pod snijegom i zadovoljni Mosoraši na vrhu Kamenjaka.

Evo jedno 'srdašce' u koje treba upisati devet slova od rijeći PLANINARI kako bi se uz slova sa strane dobile poznate riječi od pet slova. Za dvije riječi nema upisanih slova i može se riješiti na više načina.
kamen-srdasce-crop

I par laganih premetaljki.
LANI PRAN
MAČKA VILA ENI
i KAK' MANJE
ALMA MAKA ČINI

Post je objavljen 13.12.2023. u 11:11 sati.