Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

BABY-BEEF DOBILA OZNAKU „DOKAZANA KVALITETA“



BOLJA PREPOZNAATLJIVOST DOMAĆEG PROIZVODA

Udruga za tov i uzgoj junadi „Baby-beef“ prodavati će svoje meso uskoro pod oznakom „Dokazana kvaliteta“ . Rješenje o toj odluci donijelo je Ministarstva poljoprivrede 7. rujna ove godine, navodi se u priopćenju resornog ministarstva.
“Dokazana kvaliteta“ je sustav koji je osmislilo Ministarstvo poljoprivrede s ciljem promocije i prepoznatljivosti domaćih poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda na tržištu.

Radi lakšeg ulaska proizvođača u nacionalni sustav, on je uspostavljen na način da bude prihvatljiv za mogućnost financiranja kroz Intervenciju 77.01 i 77.02 iz Strateškog plana Zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023.-2027. koja pruža mogućnost pokrivanja troškova certificiranja kao i potporu za aktivnosti informiranja i promoviranja koje provode skupine proizvođača.
Potrošači postaju sve više svjesniji i imaju viša očekivanja o kvaliteti hrane koju kupuju, a što predstavlja izazov i za same proizvođače. Osim informacija o zemlji podrijetla hrane, potrošači promišljaju i o načinu proizvodnje hrane, postupcima i načinu uzgoja i držanja odnosno brige prema životinjama.

Do sada su priznate oznake "Dokazana kvaliteta" koje se odnose na sektor voća, konzumnih jaja, povrća, mesa peradi, mlijeka i mliječnih proizvoda i svježeg svinjskog mesa. U sustav se, na zahtjev proizvođača, mogu uključiti svi sektori proizvodnje i prerade.(mzz)



Post je objavljen 10.09.2023. u 11:03 sati.