Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mcmlx

Marketing

Barbie ili Oppenheimer?



Sudeći po mapi, "region" je ružičast, barem kad je riječ o googlanju u vezi dva filmska blockbustera u najavi.
Oppenheimer se sprema biti među najvećim filmovima godine i vjerojatno će dobiti nekoliko nominacija za Oscara.
Američki Prometej, knjiga koja je inspirirala film Christophera Nolana, trenutno je broj 2 na listi najprodavanijih knjiga New York Timesa.
Nuklearne bombe možda upadaju u ljudske snove ostavljajući noćne more, jer predstavljaju legitimnu prijetnju našem opstanku.

Iako se možda činilo da se nuklearna tjeskoba povukla u desetljećima između The Day After i Oppenheimera, istina je da je tu cijelo vrijeme.

Iako tek treba odgledati Oppenheimera, neki predviđaju kako će se film “vratiti u kolektivno nesvjesno i svijest svih nas da smo zapravo mogli biti uništeni nuklearnim bojevim glavama već desetljećima.
U svakom trenutku.
I nemamo kontrolu nad tim.
Nolan je nedavno rekao intervjuu da se ne slaže s karakterizacijom njegovog filma kao horor filma od strane kolege redatelja.
Strah od kraja svijeta je sveprisutan u suvremenoj američkoj i široj kulturi.
Jedna od najtežih stvari koje se trenutno događaju u kulturološkom smislu je i ta nemilosrdna marketinška propast.
Apokaliptični filmovi – izražavaju veliku zabrinutost koju svi mi imamo, svjesno ili nesvjesno, da ono što radimo nije održivo, i mi smo trenutno u problemu na ovom planetu.
I to su stvarne brige.
Samo što ne ostavljaju puno prostora za drugačiji kraj.
Živimo u svijetu koji uglavnom ne kontroliramo; otvorene i egzistencijalne prijetnje dobrobiti čovječanstva su stvarne; a ljudski strah od toga uvijek je prisutan do određenog stupnja, iznad ili ispod površine nečije svijesti, izražen u čovjekovim snovima.
Imali ili ne imali svjesne ili podsvjesne noćne more o još jednoj apokalipsi u nizu, uvijek se do sada kad se činilo da je sve pošlo k vragu - dogodi nešto manje očekivano.


Post je objavljen 23.07.2023. u 18:15 sati.