Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/supatnikll

Marketing

Le kolač

Počela je predizborna kampanja, tako da u medijima imamo red klečavaca, red Luke Modrića, sabrana djela Marka Livaje.

Sad se vi čudite kakve veze ima sve to s predizbornom kampanjom.

Pa eto ima, jednako kao i katastrofične najave o krahu turizma, i akcija pošalji svoj račun, s mora.

Objektivni i profesijonalni mediji u Hrvata, u kojima je barem sedamdeset posto Jugoslovena i Srba koji glume Jugoslovene, uvijek iznova sanjaju mokre snove u kojima adeze neće vladat Hrvatskom.

Njihova opsjednutost adezeom, je jednaka opsjednutosti oporbenih političara tim istim adezeom.

Ta nakupina idiota jednih i drugih je svoju bolesnu opsjednutost razvila do te mjere da Hrvatsku poistovjećuje s adezeom, i spremna je u bilo kojem trenutku naštetiti Hrvatskoj ako misli da će time naškoditi i adezeu.

Motivi te opsjednutosti su različiti, dobar dio kandidata za išćerivanje zlih duhova, organski ne podnosi Hrvatsku i nikada je neće prihvatiti, pa im je adeze samo nešto ko dopuštena meta, ko katolici i Hercegovci, ali većina su ipak samo idioti koji slijede ove prve.

Dok je situVacija takva, da opoziciju adezeu predvode antivakseri, militantni pederi i lezbe, te produkti miješanih brakova, i inkognito četnici, koje slijede idioti, adeze je neprikosnoven.

Tek kad se pojavi netko kome nikada neće pasti na pamet da bi naškodio Hrvatskoj, i kome će biti važno što većina Hrvata misli adeze će otić u ropotarnicu povijesti

Do tada ćemo imati red propasti turizma, red klečavaca, red Luke modrića, sabrana djela Marka Livaje, i cijenu kolača s mora, nikako recimo iz Le kolača.

Post je objavljen 01.07.2023. u 19:17 sati.