Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mela

Marketing

empatija

Empatija se definira kao sposobnost razumijevanja emocija drugih ljudi i primjerenog reagiranja na te emocije. /izvor Internet, Empatija | NZJZ Andrija Štampar/

Kliktači lajkova odgojili su male tviteraše, viberaše, whatapere, instagramaše, gejmere, hejtere, lajkaše…

I onda je vrlo glupo od nekog da očekuje, kada si na primjer na bolovanju, neku porukicu, pitanjce, čestitku za brz oporavak… kao da te nikada nije ni bilo.

Kako smo brzo zamjenjivi. Kad se jednom smrkne, drugom svane.

Toliko truda, ljubavi, napora, razumijevanja… sve pada u vodu jer eto ne može se nigdje lajkati bolovanje, a to je jedini izraz empatije kojeg mogu lajkaši dati – LAJK.



Žalosno!




Post je objavljen 07.06.2023. u 22:55 sati.