KRATKI OSVRT NA KNJIŽEVNA OSTVARENJA

Dajana Diverno je do sada objavila 86 književnih ostvarenja, od tog je bilo : štampanih knjiga i zbirki, CD-Diskova, i e-book. 33 književna dela njenog rada su romani na engleskom jeziku, tridesetak dela je na srpskom, 12 književnih ostvarenja je na norveškom, 5 dela je na španskom, a tu su i romani na : italijanskom, hrvatskom, nemačkom, francuskom i mađarskom jeziku. U roku od godinu i pol objavila je skoro 50 književnih dela putem interneta, što nije mali broj, a nije ni mali korak. Ostavljajući njen rad u sferi - animacije - u kratkom vremenskom intervalu, dobili smo jedan zanimljiv uvid u to ko je autorica i na koji način ona piše i radi.

Sada bi se trebala usredsrediti više na rad s štampanim književnim ostvarenjima u mestima i državama gde bi to trenutno bilo moguće pokrenuti, uz sveobuhvatnu pratnju onog što bi trebalo da sleduje spektru filmske industrije. Svakako da se mora napomenuti kako sleduje još mnogo tog iz njenog književnog opusa što treba objaviti, odnosno da kroz ono što smo do sada videli to je samo jedan mali deo njenog sveobuhvatnog književnog, predanog stvaralaštva, možda i nemamo detaljan uvid u to koliko vremena je ona posvetila pisanoj reči. Iako je bilo mnogo komentara i osporavanja, ona je ignorisala zle komentare, ona nikad nije odustala od svog cilja - da bude jedno od najvećih književnih imena na svetu. I poslužićemo se zanimljivim rečenicama iz njenog tajnog dnevnika kog je pisala 2015 godine : ''Volim svoju britansku flegmatičnost. Danas sam nekako posebno svesna toga. I mislim da su za uspeh bilo kog pojedinca danas potrebne dve stvari - ignorisanje i samopouzdanje. I ni manje, ni više od toga''

Dajana Diverno je autor brojnih književnih dela - romana, scenarija, bajki i pesama, a inspiraciju često pronalazi u muzici

Post je objavljen 22.03.2023. u 08:57 sati.