Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mcmlx

Marketing

Alpha and M.



Istraživanja dijele generacije prošlog stoljeća na temelju različitih socijalizacijskih tendencija i iskustava.
Osobito Generacija X (rođeni 1966. - 1980.), Generacija Y (rođeni 1981. - 1995.) i Generacija Z (rođeni 1995. - 2010.) trenutno su u fokusu socioloških razmatranja zbog novonastalih generacijskih sukoba.
Zbog različitih vrijednosti i očekivanja od (radnog) života, tri generacije igraju važnu ulogu u marketingu i brendiranju poslodavaca. Zeitgeist stoljeća nose njegove generacije.
Takozvane kohorte mogu se odrediti u intervalima od oko 10 do 15 godina.
Naravno, postoji visok stupanj raspršenosti unutar generacije (intra-generacijska varijabla), tako da je strogo odvajanje temeljeno na jasnim brojevima godina teško.

Međutim, postoje značajne, nezanemarive razlike (međugeneracijska razlika) između srednjih vrijednosti pojedinih generacija, koje opravdavaju podjelu na različite generacije.
Čak i ako generacija ne predstavlja homogenu masu ljudi identičnih pogleda, tendencije su jasno prepoznatljive.
Prije 100 godina:
#HDA


#buvljak


Post je objavljen 17.03.2023. u 12:10 sati.