Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mcmlx

Marketing

Stolica


Originalni patent toalet papira iz 1891.godine riješava dilemu pravilnog okretanja role, prema naprijed.
Žali se tako M. kako ni mainstream mediji ni udruge zaštite potrošača ne obraćaju dovoljnu pozornost zakidanju našeg standarda.

Naime, dao si je truda i usporedio je pakiranja kupljena u Italiji i Hrvatskoj.
Cijena im je oko 4 e, dakle približno ista.
Ali … nije baš tako. Rola talijanskog papira je puno kompaktnija i teži 147g a hrvatska rola teži tek 69g! Više od duplo manje! I onda kad idete “raspakirati” proizvod do kraja dolazite do još jedne zanimljivosti. Kod naše role na raspolaganju imate točno 120 papirića a kod talijanske role točno 352 papirića istih dimenzija! Ili da prevedemo - ako kupite u Italiji wc papir će vam trajati točno 3 puta duže !! Odnosno kod nas kupujemo istu stvar 3 puta skuplje.
Kaže on.

Stvar nije nova niti jedinstvena.
U ekonomiji, shrinkflation, također poznata kao grocery shrink ray, deflacija ili smanjenje pakiranja, proces je smanjenja veličine ili količine artikala ili čak ponekad preoblikovanja ili smanjenja kvalitete, dok njihove cijene ostaju iste ili rastu.
Sama riječ je portmanteau od riječi skupljanje i inflacija.
Nije problem u smanjivanju, nego kad u krivo vrijeme nestane listića.

#BadArcheologyMagazine



Post je objavljen 11.03.2023. u 10:48 sati.