Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/turimti

Marketing

Ši, Ši, Šibenik...

„Ši, ŠI, Šibenka!“ - nekad grad Šibenik je bio grad košarke. A, onda je došla „K.K. Bosna“ i uzela prvenstvo u košarci. Danas bi Bosanci trebali doći u ovaj ex grad “aluminija“ kako bi preuzeli iskustvo mjesta koje je od industrijskog postalo turistički zanimljivo. Gledam izvještaje grada Komiže o uspješnom „uzimanju“ EU para i plasmanu (kao) na dobrobit mista. To vide samo oni koji od toga na prste nabrojani imaju značajnu korist. Primošten i Šibenik su za mene perjanica učinkovitog trošenja „tuđih“ para. Za Šibenik nema mrtve sezone i čekanja neizvjesne turističke sezone. To je postao grad kulture, knjige i odlične prezentacije povijesti. Da bi doveli goste u ovo gluho doba, ukinuli su ulaznice u ožujku od 10 eura za utvrdu „Barone“ te daju gratis ulaz u N.P. Krka za neki od vikenda. I, narod dođe... Obiđe utvrdu Sv. Ivan koja je na čekanju, Sv. Mihovil, Barone, a ako imaju vrimena odu baciti pogled u kanalu na Sv. Nikole. Ni crkva Sv. Jakov i djelo Juraja Dalmatinca se ne zaobiđe. Kad će narod u ovo vrime doći u Komižu i na Biševo, rt Gatula, Info centar „Modra špilja“, gdje su utrošeni miliuni ex kuna, NIKAD! Turizam je znanje i štovanje potreba gostiju od kojih se živi. Živi bili, pa vidjeli... Ši, Ši Šibenik je TO!..

.
.
.
.
.
.
.
.
.


Post je objavljen 07.03.2023. u 10:44 sati.