Prvi dojam je bitan, to vrijedi i za nekretnine. Dovoljan razlog da vlastiti ulazni prostor učinite što atraktivnijim. Sakralne građevine i gradske vijećnice stoljećima koriste kipove i fontane, normalni ljudi moraju pribjeći jednostavnijim sredstvima. Uključujući i otirače.
Sada bih mogao puno reći o tome zašto bez pardona odabrati šaljivi otirač. Na primjer, jer se u ovakvim vremenima ionako ne smijemo dovoljno. Ili bih mogao tvrditi da otirači odražavaju karakter osobe i da se ne biste trebali bojati ispasti štreber s humorom.
Ali istina je: Smiješni otirači izvrsni su jer odmah privlače pažnju gostiju i time odvlače pažnju od grintanja. Znate: tragovi mačjih kandži, prljavština koju nose peseki i djeca. I sve ostalo što se nakuplja u ulaznom prostoru.
Istina je: prvi dojam je bitan.
Ponekad je, međutim, to prilično sporedno. Smiješnim otiračem možete poslati krivu poruku.
Uostalom ni ti otirači nisu osobito individualni jer ih se tisuće naručuju putem interneta.
Naravno, o humoru se može raspravljati. Ali ne morate započeti sukob na kućnom pragu.
I da budemo iskreni: Je li vic na tepihu stvarno toliko dobar da mu se morate smijati svaki put kad izađete ili uđete u stan?
Uglavnom nije - osim u "Hotelu Mama".