Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

PONUDA TURISTIČKIH POSLOVA U ZAGREBU


VELIKA PONUDA – ODAZIV ZAINTERESIRANIH MALI

U kongresnom centru Zagrebačkog velesajma održani su 1. veljače Dani poslova u turizmu. Projekt je to Hrvatskog zavoda za zapošljavanje , Ministarstva turizma i sporta, te Ministarstva rada i mirovinskog sustava organiziran na način da se sedamdesetak tvrtki dijelom trgovačkih dijelom turističkih, a dijelom uslužnih predstavilo sa svojom ponudom koja čini potrebu za djelatnicima u širokom sektoru turizma.



No Dani poslova prošli su u Zagrebu bez zapaženih medijskih najava. Zašto za poslove u turizmu nije primijenjen snažniji marketing? Taj odgovor zasigurno imaju organizatori? Pravo na informaciju je najvažnije ljudsko pravo. U turizmu ove godine, predviđanja su na početku 2023., da je potrebno 30 tisuća novih djelatnika. Čini se da su zbog tihe kampanje organizatori turističke tvrtke prepustili manjku domaćih djelatnika i dovođenju zainteresiranih iz Europske unije i trećih zemalja?
Zašto nije vidljivijim medijskim najavama uložen maksimalan napor da svi koji traže posao, posao i nađu, ne u inozemstvu, već u turizmu? Zar zato što reklamne poruke na TVu stoje značajne cifre? To ni za koga nije opravdanje – jer Hrvatska je turistička zemlja. Zašto kućni budžet, kao i nedostatak radnog staža, ne popraviti sa radom u turizmu, u svojoj zemlji na Hrvatskom Jadranu umjesto odlaženja u Italiju i Njemačku gdje dio hrvatskih žena iz Slavonije i Istre odlazi njegovati starije osobe – dakako za plaću? Koncepcija dobre namjere, potrebe i uspjeha u Hrvatskoj ide nespojivim kolosjecima.


Fotka mzz


Na štandovima turističkih tvrtki bili su djelatnici iz područja -ljudski potencijali - s kojima se na licu mjesta moglo razgovarati, koji su mogli dati svako objašnjenje u okvirima potrebnih zanimanja za turističku sezonu. Svima je zajedničko da traže djelatnike koji će raditi u predstojećoj turističkoj sezoni.
Ovdje su bile sve najveće turističke tvrtke koje ugošćuju turiste u Hrvatskoj poput Valamara, Bluesun-a, Hilton Imperial Dubrovnika, Maistre i više malih privatnih reostorana , naprimjer s Raba, Korčule, Hvara, a sve u potrazi za turističkim djelatnicima.

Sve tvrtke traže i žene i muškarce konobare, pomoćne konobare, barmene i barske konobare, recepcionere, pomoćne radnike na recepciji, radnike na parkingu, kuhare, pomoćne kuhare, pomoćne kuhinjske radnike, slastičare, mesare i skladištare, radnike na bazenu, pomoćne radnike za sport i rekreaciju, fitnes trenere, vrtlare, noćne čuvare, a hoteli koji imaju wellnes traže maserke i kozmetičarke, ali i sobarice, nadzornice, čistačice, pomoćne radnice u domaćinstvu.

Naprimjer kamp naselje Šimuni na otoku Pagu ima otvorenih čak 150 radnih mjesta za muškarce i žene i to u ugostiteljstvu, recepciji i domaćinstvu.
ROTO – svijet pića traži prodavače, skladišne radnike, vozače B/C kategorije, viličare i pomoćne radnike dostavljače za rad u Puli, Rijeci,Poreču, Zadru, Novalji,
Splitu, Dubrovniku i Zagrebu.
Trgovce za sezonski rad traži lanac trgovina Tommy, Trgovina Krk.d.d., lanac STUDENAC – MARKET malih trgovina itd.
Prethodno Dani poslova u turizmu održani su 25.1.2023. u Osijeku i 27.1.2023. u Bjelovar.
Poslove za rad u turizmu moguće je pogledati i na internetu na stranici burze rada.

Margareta Zouhar Zec


Post je objavljen 02.02.2023. u 10:35 sati.