"Ponavljajuća uporaba oblika i boja u različitim veličinama i omjerima bila je važan dio umjetnosti tisućljećima. To je prirodan vizualni odgovor i dio zanimljivih vizualnih stvari. Također je prirodan - što znači da ga stalno vidimo u prirodi. Budući da većina umjetnosti uči od prirode, prikladno je da umjetnost ima ta ponavljanja.
Međutim, vidio sam previše teoretiziranja o umjetnosti i fraktalima - od nekih od najbriljantnijih fraktalaca. Gotovo u svakom slučaju fraktali nisu namjerni - već jednostavno dobra umjetnost.
Uzmite Pollocka (spomenut u drugim odgovorima). Slažem se da ako post analizirate njegovu umjetnost postoje ponavljajući elementi koje ljudi danas nazivaju fraktalima. Ali je li to bilo namjerno? Ili je to jednostavno bio umjetnik koji je slijedio svoju umjetnost, a kasnije su ljudi shvatili da postoje stvari poput fraktala? Očito je drugo.
Pogledajte drevnu kinesku umjetnost… postoje slični uzorci koji se ponavljaju…
I… je li to puno važno? Velika umjetnost neće se stvoriti otvorenim pokušajima korištenja fraktala. Umjesto toga, velika umjetnost dolazi od umjetnika koji stvaraju na temelju onoga što vide...i često će ljudi kasnije identificirati fraktale."