Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/theartofbeingyourself

Marketing

Mozak kao tvornica informacija

Razmislite o mozgu kao o tvornici za preradu informacija. Sve što u mozak ulazi on obrađuje, to je sirovina s kojom se bavi, koju prerađuje i procesuira. Što mislite, je li svejedno kakvu sirovinu dobiva za preradu?
Imate dvije opcije. Prvo, dopustiti da vam u mozak ulaze sve regularne stvari koje ljudima već ulaze u mozak. Sve ono kulturološki uvjetovano, sve ono što se podrazumijeva, sve ono čemu ste po defaultu izloženi. U tom slučaju plešete u kulturuloškom kolu. Cijeli proces se odvija velikim dijelom nesvjesno, automatski. U vaš mozak ulaze stvari kao da ih je poplava donijela. I onda se vaš mozak bavi s tim materijalom sumnjive kvalitete, s kojim može proizvesti samo sumnjive proizvode. A krajnji proizvod vašeg mozga je vaš život.
Druga opcija, koju i sam koristim, a molim i vas da je uzmete u obzir, je da postavite stražara na ulaz u vašu tvornicu informacija. O onome što u vašu tvornicu ulazi ovisi kvaliteta vašeg života. Postaviti stražara znači uključiti svijest. To je jednostavno, samo se iz off moda pritisne na on mode. Birajte svjesno i promišljeno. Puštajte kvalitetne informacije na obradu vašem čudesnom mozgu, ostale stop. Jer mozak je zaista čudesan mehanizam. Uzmimo na primjer da imate vrhunskog mercedesa i sipate u njega najlošije gorivo koje se može nabaviti i još dodate bocu koka kole. Nije baš pametno.
S gorivom za mozak je ista stvar, samo puno važnija. Kakav input je poželjan? Poticajne, inspirativne ideje i sadržaji. S kvalitetnim materijalom vaš mozak se može razmahati i doslovno vas prebaciti iz simboličnog pakla u simbolični raj.



Hang on to your hopes, my friend

Post je objavljen 13.01.2023. u 10:26 sati.