Prije desetak godina se istraživalo - što mi mislimo da drugi misle o nama (HSD RH, 2011.).
Većina smatra kako sliku koju u drugim zemljama imaju o Hrvatskoj najviše utječu tri sadržaja: turizam, prirodne ljepote i hrvatski sportaši, dok su sloboda medija i političke ideologije (komunističko naslijeđe, antifašizam i ustaštvo) procijenjeni kao sadržaji s najmanjim utjecajem.
Međutim zbog distribucije varijabli habitusa ispitanika zaključilo se kako je percepcija turističke i balkanske slike Hrvatske najzastupljenija.
I dalje držim kako je, kulinarski manje-više trivijalna, reality-sapunica "Večera za 5" dala nemjerljiv doprinos sagledavanju sociološke slike RH razotkrivanjem prijetvornosti i tragikomičnih patvorina, a sve dijelom i kao posljedica nerealnih prikaza naizgled „savršenih“ ljudskih života s društvenih mreža.
No, ljudska nutrina je karma, kad tad se ispolji.
Kuhar Božidar je ušao u legendu "osebujnosti" među pet, a sinoć, kao kontra-slika, su bile "osebujne" 4 natjecateljice.
Rezultat: