NOVA DVOJEZIČNA KNJIGA: "PJESMA ŠUTNJE" - JASNA GUGIĆ

ISBN NSK RH 978-953-354-303-1

"Nova knjiga na portalu https://digitalne-knjige.com/

"Pjesma šutnje" Jasne Gugić

Digitalnu knjigu "Pjesma šutnje", Jasne Gugić, predstavit ćemo vam uz pomoć recenzije knjige:

RECENZIJA POEZIJE JASNE GUGIĆ

Jasna Gugić je u svojim pjesmama ispisala tajnu iza jednostavnosti jezika svojih pjesama koji na prvi pogled plijeni pažnju, ali dublji smisao njezinih pjesama krije se u riječima koje sadrže neviđenu dubinu njezinih poetskih tekstova. To se može objasniti pretvaranjem mnogih njezinih pjesama u slike. Riječi, usporedbe, metafore i fikcija korištene u njezinim djelima nose trag, neobičan pjesnički stil pjesnikova stvaralaštva.

Pjesme Jasne Gugić jedinstvena su i lijepa umjetnička struktura sadržana jednostavnim jezikom gdje nas poznate riječi vode svijetom koji nije prividna sugestija sadržana u strofama njene poezije kao što kaže stara poslovica, sreći treba pomoći doći do vrha pjesničkog Olimpa. U tom procesu uzdizanja pjesničke umjetnosti i njezina autora značajnu ulogu imaju obožavatelji i čitatelji, jer oni nisu samo adresati djela, već i prvi i najvažniji cenzori djela. Sve što nosi obilježja umjetnosti zahtijeva vrijeme u svojoj promociji, a postizanje uspjeha nije ničim zajamčeno.

Značajnu ulogu ima autorova osobnost, sposobnost komuniciranja s adresatom kroz svoja djela. Većina autora mlađe generacije živi u žurbi i u iluziji da je objava već uspješna. Međutim, za cijeli proces, od pisanja pjesme do njezinog objavljivanja, potrebno je vrijeme da se ona dovede do čitatelja. Dakle, autorov uspjeh i rang u književnom svijetu ovisi o mnogim čimbenicima, a dakako ne o samopoštovanju ili mišljenju pseudoznanstvenika. Smatram da autor treba biti svjestan svoje vrijednosti, ali se ne treba njome razmetati. Stoga, suprotno autorovim vlastitim očekivanjima, njegova društvena ocjena kao čovjeka može biti od presudne važnosti za prihvaćanje njegova djela.

Jasnu Gugić poznajem ne samo iz njezine kreativne aktivnosti, već kao osobu vidljivu na društvenim mrežama, na Facebooku, gdje je popularna, često cijenjena i nagrađivana. Njezina posebna vrijednost kao čovjeka određena je činjenicom da je aktivna braniteljica svjetskog mira i čisto humanističkih vrijednosti u javnom životu, o čemu svjedoči i činjenica da pripada Svjetskom udruženju umjetnika i pisaca SAPS koji statutom radi na obrani mira u svijetu, jednakosti među narodima, obrani dostojanstva svakog čovjeka i brizi za život okoliša koji nas okružuje.

Nakon čitanja pjesama Jasne Gugić ne samo u ovoj knjizi poezije, mogu uvjeriti čitatelje da vrijeme posvećeno upoznavanju s njezinim djelima nije izgubljeno vrijeme.

Pjesnik, pisac, kompozitor, novinar dr. Amb. h.c. Zbigniew Roth, Poljska

Onako usput ćemo spomenuti da je i ta knjiga dostupna i u Epub i PDF formatu (formati namijenjeni čitanju knjiga na tabletima i mobitelima)

Tu knjigu, baš kao i sve naše ostale dosad objavljene digitalne knjige, moći ćete preuzeti s našeg portala tako da svojim mišem kliknete na link:

te pažljivo slijedite daljnje upute o uvjetima preuzimanja digitalnih knjiga.

Posebno ćemo spomenuti i činjenicu da su sve digitalne knjige objavljene na našem portalu uključene u sustav ISBN (International Standard Book Number ili međunarodni standardni knjižni broj).

Time se te knjige i pravno izjednačuju s tiskanim knjigama što je posebno važno za sve autore knjiga objavljenih na našem portalu, jer se time i digitalne knjige objavljene u našoj nakladi, odnosno na portalu
https://digitalne-knjige.com/ priznaju kao objavljena djela.

Nadamo se da ćete posjetiti stranice našeg portala te da ćete biti zadovoljni kvalitetom i atraktivnošću materijala, koji vam nudimo.

Srdačan pozdrav
Uredništvo portala

OSVRT NA ZBIRKU POEZIJE „PJESMA ŠUTNJE“ JASNE GUGIĆ

Pjesnici su posebne duše koje nose srce u očima. Poezija Jasne Gugić prolazi kao svjetlost kroz oči čitatelja, zabljesne svojom dubinom pa isto tako nestane do sljedeće svjetlosne poezije.

Uz minimalističku crtu koja se provlači kroz Jasnine pjesme, odjednom čitatelj kao da ulazi u velike dubine osjećaja kojima je Jasna majstorski opisala neka svoja duševna stanja pišući iz srca i osvjetljavajući nam dio sebe.

Tišina je uvijek veo koji se obavije oko čovjeka, a kad čovjek u sebi traži čovjeka, možda tek u dubinama dna pronađe traženo, ali treba zaroniti duboko do dna i možda će naći. Upravo tako je Jasna zaronila u svoje dubine i povela nas da prolazimo njenim prelijepim stihovima kao što se sunčeva svjetlost probija kroz bistro more pa osvjetljava bistro dno prepuno života.

Život sam po sebi se očituje u svojim raznim nijansama, ali Jasnina poezija obojena je svijetlim i tužnim životnim bojama, zove nostalgijom i završava pozivom za novi početak, jer njena pjesma „Dobro jutro“ upravo i zove na novi početak, jer kako se i život mijenja u svojoj punini i praznini, tako i Jasnine pjesme raznim amplitudama dočaravaju cikluse njenog života da bi se ponovo početak spojio s krajem i kraj s početkom.

Ovu prelijepu zbirku poezije sam pročitala sa velikom pažnjom i radošću što sam dobila priliku napisati moj mali osvrt na Jasninu knjigu „Pjesma šutnje“ i preporučujem svakom čitatelju da zaroni u ove bistre sunčane stihove pjesnikinje Jasne Gugić.

Jadranka Varga, pjesnikinja,
Zagreb, 13.08.2022.

TIŠINA

Tišinom nazovi
moju slutnju
što ostavlja gorki okus
i osmijeh,
izgubljen
u danima beskrajne nade
i zašuti pred suncem
užarene ljubavi.

Beskrajem nazovi
moju šutnju
što ostavlja strah od boli
učahurene u dnu srca
i otvori sve što ne znam otvoriti
i oslobodi moje snove.

Život mi daj na dar
nasmijan.

Jasna Gugić

Jasna Gugić rođena je u Vinkovcima, Hrvatska. Jasna Gugić je potpredsjednica Udruženja umjetnika i pisaca svijeta SAPS za odnose s javnošću, Globalna ambasadorica pismenosti i kulture za Asih Sasami Indonesia Global Writers, ambasadorica časopisa P.L.O.T.S. Creatives za Hrvatsku. Članica je mnogih književnih udruga. Suurednica je antologije COMPASSION-Save the World, jedne pjesme koju je napisalo 130 svjetskih pjesnika. Dobitnica je Svjetske nagrade César Vallejo 2020. za kulturnu izvrsnost s jedinom nominacijom za Hrvatsku koju dodjeljuje UHE -Hispanic World Writers' Union.

Jasna je višestruka dobitnica mnogih međunarodnih nagrada za poeziju i književnosti, prevedena na više svjetskih jezika. Prva samostalna zbirka poezije objavljena joj je 2021., dvojezično englesko-hrvatsko izdanje, pod nazivom "Song of silence". Živi i radi u Zagrebu, Hrvatska. Mnoge su njezine pjesme prevedene na nekoliko stranih jezika i zastupljene su u zajedničkim zbirkama. Pjesme su joj objavljene u časopisima u SAD-u, Španjolskoj, Grčkoj, Italiji, Rusiji, Indiji, Siriji, Danskoj, Brazilu, Meksiku, Bangladešu, Srbiji itd.

Pjesme su joj objavljene u mnogim svjetski poznatim tiskanim i elektroničkim izdanjima, časopisima, žurnalima, web stranicama, blogovima i antologijama poput Spillwords Press-USA, P.L.O.T.S. The Creative Magazine-SAD, Atunis GaLaxy Poetry-Albania/Belgium, Azahar Revista Poetica -Španjolska, Polis Magazino - Grčka, Homouniversalis - Grčka, A Too Powerful Word -Srbija, časopis Humanity - Rusija, časopis Ghorsowar - Indija, časopis Al-Arabi Today, časopis Rainbow. Willwash.wordpress blogazine - Nigerija, Bharat Vision - Danska, Daily Asia Bani-Bangladeš itd.

Post je objavljen 05.11.2022. u 10:19 sati.