Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/konobarica123

Marketing

A 208734528 1

Prije godinu dana, nakon 21 godine vjernosti raskinuli smo sa T-com mrežom. Trebao nam je novi laptop pa se mi po isteku ugovora lijepo uputimo u T-com da vidimo ako imaju nešto. U tom trenutku imamo maxtv, flat, fiksnu liniju i 2 broja mobitela u paketu. Kaže teta nema laptopa povoljno. Okej. Ima li kakva druga pogodnost. Nema. 21 godinu smo kod vas. Nažalost, nema. Gut. Hvala, doviđenja. Nekako istovremeno, jer svi su oni umreženi, zove Ante iz A1...I nakon nekoliko poziva, prepiski, mailova, uglavimo mi sa Antom sve. 50 kn jeftinije nego T com, sve će oni oko uklj/isklj sheme riješit, a i evo laptop imaju po super cijeni. Nije neki, al ni ne treba nam neki, već za osnovno. Pisanje, fotkice, nešto malo na mreže i to. Supać. Windowsi 11 na njemu. Jes malo zapeo ove godine kada je Juniorka izrađivala masu seminarskih i prezentacija, i kad je Zakoniti zaigrano prekrcavao svoju muziku od negdje preko laptopa na hard. Al okej. I dalje nam je super, a Juniorki nam ne gine kupiti novi, ako joj se planovi izrealiziraju. Odlično.
Osim što nije.
Krenulo me u svibnju obavještavati da mi ističe neka licenca. Kako se ja kužim u taj dio informatike, nekako se uvijek uzdam da će problem nestati ako ga ignoriram. Pa sam ignorirala. Dok mi nije prdn'o Word. I onda odem čačkat. Naravno ništa ne iščačkam, nego se samo iznerviram. Skupim sve papire što imam u torbu zajedno sa laptopom, pa lijepo podastrem jedan dan kolegi M ajtijevcu u firmi.
On krene kopat i kaže 4 magične riječi "Istekla ti je licenca" "Kakva crna licenca?" "Za office". Pa se posvetimo traženju, ako slučano ga imam, nekog koda koji se ukuca i kao onda je kao sve okej. Prelistamo sve papire, uđemo u one moje obavijesne mailove, ja pretražim mail prepisku sa Antom iz A1 koju čuvam za nedajbože...Nema.
Nudi mi kolega nekoliko opcija od kojih se opredijelim za onu "ili nazovi A1, tog tipa". Nazovem.
Tip kaže, javit će u toku dana. Zovem ja njega drugi dan, on se ispričava, pa reče da nije ništa uspio saznati. Da zovem službu. Zovem službu, 8 minuta čekam spajanje sa agentom i snimanje razgovora. Agentica mi ljubazno govori da mi ne može pomoć, ali nek' odem u servis. Pod servis ja podrazumijevam neki servis za laptope, a ona mi daje adresu A1 servisa. Na Rivi. U centru. Okej, hvala.
Danas, pod 32 stupnja, odemo u užareni centar, u A1. Mora i zakoniti samnom, jer on je nosilac paketa.
Mladac za pultom nam stvarno ne može pomoć, licenca je istekla. Smješka se, nudi i on nekoliko opcija i onu što ne smije izgovoriti frflja u bradu...

Razumijem da se sve mora platiti. Ne pada mi na pamet niti tražiti nešto mukte i uvijek pošteno platim proizvod, uslugu, intelektualno vlasništvo, jer iza svega toga stoji nečiji rad.
No da li je baš nečiji rad koji se mora platiti i onaj koji prešućivanjem proda nešto, ne upozorivši na sve mogućnosti?
I hoće li taj isti A1 uz povećanje računa za 9 kuna po broju mobitela od sljedećeg mjeseca, a kako nas je obavijestilo radi ukupne ekonomske situacije, meni možda platiti jedno 3 sata izgubljenog vremena i 7 kuna uzaludno potrošenih na parking???
Jadni li smo.
Odo na književnu večer. Tamo barem nema fejkanja.






Post je objavljen 30.06.2022. u 19:10 sati.