Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/doninsvijet

Marketing

Podravka




Nakon privatizacije koju su naši političari odradili „po zakonu“ malo nam je tvrtki ostalo koje prepoznaje više generacija. Jedna od njih je „Podravka“. Poletjeli su mi prsti da napišem „stara dama Podravka“, a onda sam stala. Ne, ona nije dama, ona nje ni gospođa.... ona je stara majka, baka, teta, susjeda.... naprosto žena. I to ona koja nije razmažena.... nego ona koja ima često žuljeve na rukama, čistu i uredno ispeglanu pregaču oko struka, koja se ne boji ni motike, ni kuhače, ni rada u tvornici.... kojoj oko kuće cvate šareno cvijeće... koja je vrijedna i posvećena obitelji, prijateljima i pozitivnim mislima.... ona djelima dokazuje da je „od srca srcu“ najmudrjiji životni izbor i najdublja filozofija koja nam svima garantira mir i zadovoljstvo.
Tvrtka je nastala odmah nakon 2. svjetskog rata. U to vrijeme tvornicama su davali imena: „Udarnik“, „Jedinstvo“ ili su ih naprosto nazvali po narodnim herojima. Ovo je jedna od rijetkih koja je dobila ime koje se ponosi ženom jedne regije. I taj detalj puno govori o Podravini. Tamo je žena kroz povjest više poštovana i imala je ravnopravniji status s muškarcima u usporedbi sa ženama nekih drugih regija.
Sada će kršni momci odmah pomisliti: „Pa kako i ne bi kad tamo žive Dudeki!“ Točno! U tom kraju žive Dudeki i Regice. I oni tamo zajedno rade. Vrijedno rade. To je kraj koji ima najpitomiji suživot s Romima i drugim manjinama. Taj kraj se i Turaka riješio nadmudrivanjem, a ne sabljama. Zemljica je tom narodu omekšala ćud. Priroda je napisala pravila i taj narod ih se naprosto drži. Ako u pravo vrijeme posiješ točno znaš kad će ti stići plodovi. Ako vrijedno radiš, poštuješ prirodu i bližnje rezultati će sigurno biti takvi da možeš pristojno živjeti i prehraniti svoju obitelj. Oduvijek im je natalitet među lošijima u Hrvatskoj. Zbog toga i nekih drugih principa ih smatraju škrcima, a oni tumače da imaju djece onoliko koliko ih mogu hraniti. Nisu skloni varanju i petljanju. Prilično su naivni..... pa im je i umjetnost takva.

U novije doba imamo primjer Polančeca. On je uhapšen među prvima. Bila je to afera SPICE. Vrhovni sud ga je nakon dugogodišnje bitke proglasio nevinim. Kad ga novinar pita da li će sada tužiti državu.... on ni nakon 12 godina ponižavanja i cipelarenja još nije siguran, nego kaže: „Puno mi je važnija moralna satisfakcija nego materijalni aspekt.“ Da! To je Podravec! Nema ih puno u politici.... jer današnja politika nije u skladu s njihovom ćudi.... s njihovim mentalitetom.... pa ih pregaze „mudriji“ i spretnijji igrači.

Od nedavno „Podravka“ reklamira svoje proizvode serijom novih reklama. To su mali filmići, u kojima profesionalna glumica preko staklenki Podravkinih marmelada i ajvara preljepljuje svoje etikete kako bi obitelj mislila da je ona sama napravila zimnicu, pa u drugoj laže ekipi da je u teretani, ili laže šefu da ne može doći na posao, a doma uživa u Podravkinim proizvodima. Iz reklame u reklamu laž i prijevara. Sigurna sam da autor ili autorica reklama čvrsto vjeruje da tim filmićima hvali Podravku i isto sam tako sigurna da ta osoba nije Podravka ili Podravec.
Svakodnevno se sva zapjenim kad vidim jednu od tih reklama.... jer one naprosto ne reklamiraju proizvode Podravke. Ta tvrtka i taj narod su sve stvorili radom i trudom.
Reklame koje pozivaju na laž i prijevaru, ili ih pokušavaju učiniti simpatičnima su simbol HDZ-a i trenutne Predsjednice Uprave Podravke, a ne i te tvrtke i tog naroda koji iza te tvrtke stoji tako dugi niz godina.

Od sveg srca: SRETAN VAM DAN ŽENA!! "OD SRCA SRCU!"


Post je objavljen 06.03.2022. u 08:20 sati.