Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/stella

Marketing

Povratak kapetana


Od ranog jutra razveselila me sjajna vijest. Legenda
makarskog turizma vraća se, a ja to moram osobno
provjeriti!



POVRATAK KAPETANA: Tomislav Mravičić

"Kada je lani nakon 45 godina staža najpoznatiji kapetan u
Dalmaciji Tomislav Mravičić Mito odlučio prodati svoj turistički
brod Makarski Jadran i otići u mirovinu, svi su mislili da je to
konačno jer Mito je odlučio uživati u svojim umirovljeničkim
danima piše Slobodna Dalmacija.
Međutim, Mito nikada nema mira i, kako kaže za PSD, lani je
mudro šutio i nikome nije htio govoriti svoje planove, a riječ je
o kupnji ribarsko-istraživačkog broda koji je prije mjesec dana
iz Farskih otoka stigao u brodogradilište Trogir gdje se i
danas nalazi.
Brod će se zvati Mito, a dug je 45 metara, težak 700 tona i visok
sedam metara. Brod će Mito u pogon staviti ovog ljeta u turističke
svrhe, a na donjoj palubi imat će akvarij sa ribama cijelog
Jadrana kao i amfore, kormila, kompase i svjetla koje je
kapetan godinama skupljao tako da će dio broda biti kao mali
muzej.
Osim toga, tijekom ljetnih dana, brod će turiste prevoziti na
jednodnevne izlete na Brač, Hvar i Korčulu, a noću će biti brod
taverna za mlade u kojoj će biti organiziran program u znaku
dalmatinske fešte.
Najbolje reference
– Lani sam rekao da idem u mirovinu i nikome nisam htio ništa
govoriti jer je tada bio veliki interes za kupnju broda kojeg je
prodavala Kraljevina Danska na Farskim otocima gdje sam prije
već kupio dva broda. Rekao sam da idem u mirovinu da
neprijateljima otklonim sve sumnje jer je brod bio na dražbi, a ja
sam, srećom, imao najbolje reference za kupnju – kazuje Mito
dodavši da je po brod zajedno s njim, na Farske otoke išlo devet
ljudi iz Dubrovnika, Makarske i jedan Slovenac.
Ekipa predvođena Mitom na Farskim otocima je boravila 15 dana,
a kako bi kupnja broda prošla u najboljem redu, pozvali su i
djelatnika iz Hrvatskog registra brodova.
Za dolazak broda pod hrvatskom zastavom do Splita trebalo im
je 17 dana, a pratilo ih je jako loše vrijeme. Potom je brod prevezen
na remont u Trogir kako bi što prije spreman dočekao ovo ljeto.

Piše Dijana Turić/Makarska kronika


Post je objavljen 19.01.2022. u 05:07 sati.