Radovao sam se prazniku i produženom vikendu kao svaki zaposlen čovjek ,danima sam planirao kako ću da provedem taj mini-odmor. Već dugo nisam odmarao, pa sam odmor zamislio tako da ležim ispred TV-a, jedem kokice, nar, i ispijam kafe, dok gledam strane programe i emisije u kojima, pogadit će te, ljudi restauriraju automobile. Pokušao sam tako, ogledao epizodu „Wheeler Dealers“ u kojoj su restaurirali Fiat Pandu 4x4, autić do kojeg i ja pokušavam doći. Ali dok ležim i dok prolaze minuti osjetim da to nije to, kad je već lijepo vrijeme vani, dosta toplo i neobično za prvi dan januara, a zašto ne bih krenuo u malu avanturicu po našem kraju?
Nazovem svog najboljeg prijatelja Valtera i pitam ga da li se i njemu ide u malu avanturu. Sjećaš se onog starog kombija o kojem su nam pričali, koji je negdje u Višći? „Da, sjećam, idemo“. Par minuta kasnije bili smo u autu na putu ka Višći, gdje smo prvo posjetili našeg novog znanca Muju Hodžića, koji nam je pokazao svoju staru vodenicu, koja nažalost više nije u funkciji iz razloga što u potoku nema dovoljno vode, pa potorčara sada služi kao ostava za drva.
Idemo kroz Ćendu na vrh naselja Višća gdje pronalazimo IMV kombi uz Mujinu pomoć, te ga polako pregledamo. Nemamo iskustva sa takvim kombijima, ali nekim čudom u zadnje vrijeme mnogo ih ima u ponudi. Proizvodio se od 1962. godine pa sve do 25.05.1988. godine, ukupno je proizvedeno 60.000 komada, pogonili su ih motori 1000ccm DKW motor, 1600ccm Renault motor i 2200ccm Mercedes motor. Ovaj u Višći nema motor i mjenjač i u solidnom je stanju. Drago nam je da smo ga pronašli i vidjeli.
Iskoristili smo ostatak popodneva da se divimo pogledu na dolinu rijeke Spreče i obronke Konjuh planine. Nakon razgledanja kombija otišli smo ka Brnjici gdje smo uživali u posljednjim zrakama sunca, a onda se zadovoljni vratili kući. Kratka avanturica bila je uspješna, a video prilog pogledajte u nastavku.