Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ffp2

Marketing

Nada

Povela se danas neka diskusija na fejsbuku o novoj Netflix-ovoj seriji Squid game.
U seriji je (nisam gledala) riječ o igri u kojoj sudjeluje 466 ljudi u manje više bezizlenim situacijama a koji igraju jedni protiv drugih s jednim malim detaljem (kojega ne znam da li su znali na početku jer seriju nisam gledala) : poraz ujedno znači i smrt.
E sad, kako to u raspravama obično biva, počne se na jednoj a završi skroz na drugoj strani pa smo tako preko serije došli do igara na sreću, preko igara na sreću do casina i kockara, preko casina i kockara do zaključka kako je riječ o najopasnijem od svih poroka jer uništava ne samo igrača koji u pravilu ostaje bez svega, nego i svw oko njega.
I tako smo na koncu konca došli do definicije kockarnice kao mjesta beznadnog beznadja.

No nekome je palo napamet : gdje je beznadje tu je naravno i Nada (iako mnoge više zanima Neda, posebno kad ostari).
A svi znamo što je Nada po zanimanju.
No kako god okrenemo umire zadnja.
I sad dolazimo do priprema za listopad.
Naime.
Ako vrijedi ona Tko se zadnji smije, najsladje se smije a Nada zadnja umire, da li se onda Nada najsladje smije?



Nada,
Zadnja slika zadnji prizor
Nada,
Kad se gasi televizor
Nada,
S mukom kada dočekamo dan,
Svi kasne, ali nikad nada.
Ali nikad nada.





Post je objavljen 29.09.2021. u 15:52 sati.