Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

MINISTARSTVO ISPLAĆUJE UTROŠENA SREDSTVA, ZA SANIRANJE PRIVATNIH OBJEKATA OD ŠTETE POTRESA


DO SADA ISPLAĆENO 57.644.992,76 kuna, TEMELJEM
1.676 RIJEŠENIH ZAHTJEVA


Prema informacijama od 21. srpnja 2021. iz Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine, čiji je ministar Darko Horvat, građani koji su samostalno odlučili sanirati štete nastale u potresu u Gradu Zagrebu i Krapinsko zagorskoj i Zagrebačkoj županiji te na području Sisačko-moslavačke i Karlovačke županije na svojim stambenim objektima, konkretno na krovištima, dimnjacima, zabatima, dizalima i stubištima imaju pravo na povrat novca utrošenih za te poslove o čemu treba čuvati račune. Da bi se ostvarilo pravo na povrat novca potrebno je:
1. angažirati ovlaštenog inženjera koji će načiniti elaborat popravka
2. angažirati izvođača radova
3. angažirati ovlaštenoga građevinskog inženjera, odnosno ovlaštenog inženjera strojarstva (bojler, plinske instalacije)
4. čuvati originalne račune
Ministarstvo prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine je dosada apsolviralo ukupno 1.676 zahtjeva. Na temelju tih zahtijeva odobren je povrat sredstava u iznosu od 57.644.992,76 kuna.

Zahtjev ispunjen na OBRASCU 5 Ministarstva, predaje vlasnik, suvlasnik, predstavnik suvlasnika, odnosno upravitelj višestambene ili poslovne zgrade. Zahtjev se predaje Ministarstvu prostornoga uređenja, graditeljstva i državne imovine u Zagrebu, Ul. Republike Austrije 20, a to se može učiniti na slijedeće načine:

• osobno u pisarnici
• poštom
• u izmještenim uredima Ministarstva:
o Sisak,: Ulica Ivana Kukuljevića Sakcinskog 1;
o Petrinja: Trg Stjepana Radića 8; (tel: 044/555-292 i 044/555-298)
o Glina: Trg bana Josipa Jelačića 2;
• pomoću aplikacije e-Obnova u sustavu e-Građani.

Rok za predaju zahtjeva za povrat uloženih sredstava je 31. prosinca 2021. godine.
Istovremeno, Ministarstvo je do 21. srpnja 2021. godine zaprimilo 12.300 zahtjeva za obnovu ili uklanjanje građevina, gradnju zamjenskih kuća, dodjelu novčane pomoći ili oslobođenje od financijske obveze vlasnika. Izdano je 347 odluka o obnovi.


Odlukom Vlade od 1. travnja 2021. godine ta je mjera povećana sa 12 tisuća na 16 tisuća kuna po posebnom dijelu obiteljske kuće ili zgrade, odnosno na 25 tisuća kuna po obiteljskoj kući (ukoliko nema više posebnih dijelova). Da bi se ostvarilo pravo na isplatu razlike, potrebno je podnijeti zahtjev na Obrascu 5 te se pozvati na klasifikacijsku oznaku (KLASU) rješenja na temelju kojega je isplaćena svota od 12 tisuća kuna. Pritom nije potrebno dostavljati nikakvu dodatnu dokumentaciju.



Publikacija o obnovi:
https://mpgi.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Potres/Vodic_Zagreb_web_rev4.pdf

INFORMATIVNI CENTAR „OBNOVA“

Građani se s pitanjima i nejasnoćama mogu obratiti u Informativni centar „Obnova“ na adresi Ulica kneza Mislava 2, Zagreb gdje mogu dobiti sve važne informacije, kao i savjete za postupak obnove.
Radno vrijeme Centra od ponedjeljka do petka je od 9:00 do 17:00 sati , a subotom od 08:00 do 13:00 sati. Informacije se mogu dobiti i na e-mail: potres@mpgi.hr kao i u izmještenim uredima Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine na lokacijama u Sisku, Glini i Petrinji.





Post je objavljen 22.07.2021. u 08:48 sati.