Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mcmlx

Marketing

iza maske

Suvremena inačica rimskog Janusa u Japanu ima zapravo tri pojavna lica.

Kažu kao svoje prvo lice pokazujemo okružju, Urbi et Orbi.

Svoje drugo lice, po njima, pokazujemo uskom krugu prijatelja i bližoj obittelji.

Treće, istinsko lice, nikad se ne pokazuje nikome, jer je ono prava refleksija svakog bića.

Što se tiče komunikacije, Japanci ( i ne samo oni) pokazuju dva lica.

Jednim licem (Tatamae) zadovoljavamo interes okružja prilagođavajući svoje mišljenje nečijim očekivanjima i zahtjevima.
Kontrast između toga i onoga što osoba istinski osjeća u svojoj nutrini, najčešće se krije u drugom licu (Honne).
Mnogi ljudi su se znali otvoriti, samo kako bi "olakšali dušu".
Većina ipak štiti svoj Honne od intruzije.

(gledajući dokumentarac "Our Towns" HBO)




Post je objavljen 01.06.2021. u 13:25 sati.