Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

ČLANOVI DOMOVINKOG POKRETA NAKON OVAKVE KAMPANJE MORAJU SE PITATI, KOJOJ POLITIČKOJ STRANCI PRIPADAJU

ŠKORO NE POŠTUJE NI ČOVJEKA NI BOGA

Drugi krug izbora za gradonačelnika Zagreba između Tomislava Tomaševića koji je u prvom krugu dobio 45,15 posto glasova i Miroslava Škore koji je kao drugi od birača dobio tek 9,28 posto glasova održati će se 30. svibnja, pa kampanja uvjeravanja tko ima bolja rješenja za vođenje grada Zagreba između spomenuta dva kandidata traje.
No sredstva i načini na koje Miroslav Škoro prezentira svoja znanja i sposobnosti o vođenju Grada Zagreba su ispod svake kulturne razine, ispod svakog poimanja da se u politici treba služiti tako opskurnim načinima nasrtanja na protukandidata, u ovom slučaju Tomislava Tomaševića i neke članove stranke Možemo – da se slušatelj i promatrač te političke borbe počne pitati: zar je moguće da predsjednik političke stranke s veoma malim stažem postojanja, stranke Domovinski pokret, može sebi dozvoliti izgovarati toliko laži, podmetati neistine protukandidatu, izmišljati i propagirati neistinu i laž? Propaganda je ubojita informacija, ona ubire svoje plodove i kada je pozitivna i kada je negativna. Ali čelnik Domovinkog pokreta tu crnu i opskurnu propagandu plaća i vodi preko agencije na internetu, koja kroz portale plasira smišljene laži, kako bi one doprle što dalje, do upućenih i neupućenih čitatelja. Učestalo izgovaranje laži, slušatelji primatelji počnu prihvaćati kao istinu.
Prosječni hrvatski građani osjetljivi su na korupciju, pa je Tomaševiću i nekolicini ljudi iz stranke Možemo, pribrojio da su pronevjerili brojne milijune kuna. Možemo je osnovana 2019. Poslije svega što Miroslav Škoro prezentira u kampanji da se širokoj javnosti pokaže sposobnim za vođenje grada Zagreba u svojstvu gradonačelnika, promatrač se pita – tko je Miroslav Škoro i iz kojih je razloga gospodin osnovao svoju političku stranku? Ta je stranka stekla brojno članstvo, na parlamentarnim izborima je dobila 17 mandata u Saboru RH. U stranci ima kvalitetnih i poštenih osoba , a poslije svega što vođa stranke u ovoj kampanji radi, trebalo bi anketirati članove o tome u kojoj se mjeri politički program Domovinskog pokreta slažu s načinom na koji predsjednik stranke vodi svoju kampanju za gradonačelničko mjesto. Metode s kojima Miroslav Škoro želi doći do cilja su ispod svake ljudske i političke razine. Izgovorene laži i podmetanja veoma su zagadile javni medijski prostor. Gdje je granica Škorinog difamiranja protivnika? Kada Škori odgovara priziva Boga, a kada smisli nešto drugo na prethodno se ne osvrće. Činjenica je da Škoro u kampanji koju vodi ne poštuje ni čovjeka ni Boga. Zar za demokraciju ne vrijede nikakva pravila zakona ni mjerila etike, kada je politička kampanja u pitanju?
Novinari portala Indeks. hr istražili su predizbornu kampanju Miroslava Škore, koju je zanimljivo pročitati kao čistu informaciju. Važno je biti informiran, te stvarati vlastite stavove i mišljenja.

Margareta Zouhar Zec

OVO JE SAMO POČETAK I KRATAK DIO TEKSTA na portalu INDEX HR pod naslovom Imamo dokaze: Kampanju laži o Tomaševiću plaćaju Škorini ljudi, a provode braća Macan

.....

INDEX HR
Novinari Goran Duhaček i Ilko Čimić autori su teksta koji je objavljen 26. svibnja: " INDEX ima dokaze da ljudi Miroslava Škore u sklopu svoje predizborne promidžbe financiraju opskurne portale koji objavljuju lažne vijesti u vezi Tomislava Tomaševića, njegove obitelji i članova platforme Možemo. Sve to ide preko tvrtke McElit koju je Škoro, prema podacima iz vlastitog financijskog izvještaja, angažirao u svojoj kampanji za promoviranje objava na Facebooku.
Osim što agencija McElit plaća sponzorirane objave Miroslava Škore i Domovinskog pokreta na Facebooku, pronašli smo da plaćaju i objave opskurnih portal poput Imperijala, Zagrebačkih dubioza i Raskrinkavanja. Financiranje lažnih vijesti protiv Možemo pokušali su prikriti davanjem pogrešne adrese na Facebooku, no zajedničko svim tim objavama je telefonski broj braće Hrvoja i Marija Macana, koji su vlasnici McElita, ali i čelnici udruge Priznajem, kao i portala Priznajem.hr koji je prošle godine ministrica Nina Obuljen Koržinek financirala s više od milijun naših kuna.
Korisnici Facebooka koji žive u Zagrebu proteklih su dana mogli primijetiti pregršt plaćenih oglasa u kojima se promoviraju linkovi na opskurne portale na kojima se objavljuju lažne vijesti protiv Tomislava Tomaševića, kandidata platforme Možemo za gradonačelnika Zagreba. Na meti su i neki drugi istaknuti pojedinci iz platforme Možemo, no definitivno je najviše tih plaćenih oglasa posvećeno blaćenju Tomaševića.

.......Index se zaputio do Crkve Svetog Mihaela Arkanđela kako bi provjerio nalaze li se u Kapucinskoj 47 i Zagrebačke dubioze, a ne samo katolička crkva. U crkvi smo našli župnika fra Branka Lipšu koji je bio šokiran kada smo mu objasnili da je kao adresa Zagrebačkih dubioza navedena Kapucinska ulica 47. ".....




Post je objavljen 27.05.2021. u 08:26 sati.