Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

PRIJEVARA SA ZNAKOVIMA HRVATSKOG IDENTITETA



PLJUSKA POTROŠAČIMA POD OKRILJEM INSPEKTORATA


Tužno je pročitati kako su se Uprave trgovačkih lanaca čije trgovine posluju u Hrvatskoj ohrabrile da na uvozno mlijeko, vjerojatno iz svojih matičnih zemalja, stavljaju različita obilježja hrvatskog znakovlja – šahovnice i kockice I takvo mlijeko prodaju po dampinškim cijenama. Na taj način zadiru u hrvatski identitet i potrošačima podmeću, navodeći ih na misao kako se radi o hrvatskom mlijeku.
Marketinške poruke „kupujmo hrvatsko“ su zacijelo imale velikog odjeka u prodaji posebno nekih namirnica kao što je mlijeko, te je uvozno mlijeko ili mlijeko s oznakom prodajnog lanca iako znatno jeftinije, postalo nezanimljivo hrvatskim kupcima. No Uprave prodajnih lanaca su se dosjetile prijevare i pakiranja mlijeka koje nije iz Hrvatske obilježili su znakovima – kako stoji u tekstu Hrvatske poljoprivredne komore „ varijacijama šahovnice i kockice“. Predsjednik poljoprivredne komore mr. Mladen Jakopović u tekstu apelira i poziva hrvatske državne institucije i inspekcije da pojačaju kontrolu mlijeka na tržištu. I još je blag i nije eksplicitan i ne govori o kojim se trgovačkim lancima točno takvo mlijeko prodaje.
A zašto nije eksplicitan? A traži da se pojačaju kontrole! To on sam treba objasniti.

Inspektrori Državnog inspektorata imali bi pravo prijevare za koje se koristi znakovlje hrvatskog identiteta kažnjavati sa 700 tisuća eura na licu mjesta. Takvom bi kaznom branili vjerodostojnost hrvatske proizvodnje mlijeka, kao i nepovredivost identiteta Republike Hrvatske.
Rukovodeći ljudi Vlade i Republike Hrvatske još su jedino osjetljivi i reagiraju na paljenje hrvatske zastave, kao jednog od identiteta Republike Hrvatske. Ako to čini osoba koja nije hrvatski državljanin, tada protestnu notu upućuje zemlji državljana ministar vanjskih poslova. A za ovakav vid prijevare - s oznakom na mlijeku - nema sluha. Zašto?
Ovakav slučaj varanja i laganja potrošača prolazi neopaženo i od Vlade i Ministarstva vanjskih poslova. Za prekršioce to je još i afirmativno jer su bez ikakve sankcije trgovački lanci koji to rade.

Zašto tako nezainteresirano postupa Državni inspektorat? Njihova neaktivnost poništava na taj način marketinški slogan „ Kupujmo hrvatsko „na koji u ovo vrijeme korone hrvatski potrošači nisu ostali neosjetljivi. Potrošači su željeli biti solidarni sa domaćim poljoprivrednim proizvođačima, u čemu su proaktivno sudjelovali i mnogi mediji. No potrošači su doživjeli opasnu pljusku.Državni inspektorat šuti, nema reakcije ni iz Vlade, kao da je hrvatska poljoprivredna proizvodnja mrtvo slovo na papiru, a tuđe mlijeko se i dalje prodaje pod hrvatsko i nikome ništa.

Margareta Zouhar Zec


Post je objavljen 15.03.2021. u 01:32 sati.