Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ffp2

Marketing

Pa ti budi dobar

Godinama nismo mijenjali distributera električne energije, što je ovdje nešto što velika većina radi svake godine.


(katolička crkva u našoj Pripizdini)

U biti neke velike razlike u cijeni nema, jedino čime se pri prijelazu profitira su jednokratne premije.
Negdje su te premije jednostavno uzete u obzir kod prve rate koju ne treba platiti, drugdje se obračunavaju kao popust na godišnjem obračunu a negdje pak, kao kod našeg novog distribitera dobiješ 200 eura bon za kupovinu u Lidlu plus 100 eura odbitka na godišnjem računu.


(protestantska crkva u našoj Pripizdini)

Sam prijelaz od jednog k drugom distributeru riješe oni, ne trebaš se drkati sa otkazivanjem starog ugovora.
Na divno čudo sve je super brzo funkcioniralo, dok se oko ovog kupona od 200 eura nije zaplela stvar.
U ugovoru je naime napisano kako ga možemo očekivati oko 15. siječnja.


(Pripizdina u daljini)

Mi smo već bili na to i zaboravili, dok nije trebalo jednom u veću mjesečnu nabavku koju obavljamo dijelom u Lidlu a dijelom kod Rewe i Edeke. Ovi drugi skuplji su od Lidla (u Aldi ili Hofer ne zalazimo, tamo je i dan danas sve nabacano kao za svinje a ne za ljude, no eto, Nijemci oduševljeno tamo kupuju, bitno je samo da je jeftino) ali zato imaju daleko širu ponudu svih namirnica, od onih najjefitinijih pa do delikatese, vegetarijanskih, veganskih, bio i inih proozvoda, pa tamo nadopunjujemo sve ono što čega u Lidlu nema.


(nešto žuto zbog čega sad možda pijem claritine, jebem ti proljeće

No da skratim, krenusmo mi tako u Lidl i mužu padne napamet da gdje mi je onaj kupon.
Kako gdje je meni, šta ga nisu tebi poslali?
I tu skontamo da smo dobili kuki a ne kupon.


(klupica koju sam zadnji put zaboravila slikati)

Kako nisam baš diplomat po prirodi, tako mužu prepuštam rasprave sa inim službama za korisnike a ja uskačem tek kad na fino ne ide.
I tako je on na finjaka nazivao mjesec i pol dana, svaki put su ga samo razvukli za još tjedan dana.
Te kolegica je poslala dalje u logistiku ali oni nemaju pristup po podataka o tome kada će ovi to poslati.
Te jesmo li pregledali mail, nekada kuponi znaju završiti u košu kao spam.
Pa onda kao ne znaju da li će bon doći poštom kao pravi bon na papiru ili digitalno.
Pa onda laganje da je bon poslan i da će stići drugi tjedan.


(tuneli na kraju svijetla)

No, uglavnom, prodje otada 12 Bajrama ali bon se ne javi nama.


(raskršća čiji svi smjerovi vode u neku Pripizdinu)

I onda je trebalo kao nebrojeno puta dosada nabrusiti tipkovnicu i lijepo ih na fejsbuk stranici popljuvati.
Kao dosada kod Telekoma, Flüge.de, Vodafona i kojekakvih drugih firmi koje reagiraju tek kad im se napiše loša recenzija ili ljutiti komentar na facebook stranici, tako sam jučer popizdila i napisala im na naslovnicu slijedeće:

Potencijalnim strankama Vaše firme savjetujem da ni pod razno ne posluju s Vama. Od 15.siječnja čekamo na kupon u vrijednosti 200 eura koji ste po Ugovoru nakon prelaska kod Vas dužni dostaviti. Moj suprug naziva vas mjesec i pol dana i ništa se nije dogodilo. Štoviše prošle ste srijede LAGALI da je bon poslan po pošti i trebao bi doći do subote. Sada je već druga subota a po pošti ništa nije stiglo. Šaljete li Vaše bonove iz Kine, jedino od tamo bi možda toliko dugo putovao? Obzirom da konverzacija sa Vama nema nikakvog smisla, slučaj ćemo prijaviti Službi za zašitu potrošača a sa Vama prekinuti Ugovor jer ne izvršavate ugovorne obaveze. Što o svemu skupa mislim neći napisati jer prijeti opasnost, da bi preraslo u vrijedjanje. Lijep dan i zbogom!


(doručak bez Tifanija)

Malo mi bude žao svih tih zaposlenika u službi za korisnike, nisu oni krivi da su im gazde nesolidna pohlepna gamad ali nek ih jebe tko im pjesme piše.
I mog sina kad radi na online liniji za stranke svoje firme isto tako drkaju iako nije on kriv da npr. headset-ova na tržištu trenutno nema jer sve dolazi iz Kine. Bolje rečeno ne dolazi već tjednima. Pa ga moram umirivati.
E sad neka ovaj tamo zove svoju mater!


(jedan sasvim običan ručak)

Bit će da je jadan stvarno zvao mater koja ge je naravno, pametno svitovala.
Jer jutros, u NEDJELJU oko podneva, kupon je poslan po mailu uz izvinjenje.

Pa onda kad ti kažu : Strpite se!
Ništa od toga, dok ne postaneš i sam djubre jebat će te tako dragog i razumnog toliko dugo dok ne popizdiš.
Ispada da je ipak najbolje popizditi odmah na početku.


(i sladoled to go za šlus)

A sad, samo za zaposlenike službi za korisnike i njihove majke koje svi spominju ni krive ni dužne, često u kombinaciji sa jednom vrstom vjernih kućnih ljubimaca:



Bonus track samo za Luki, koja se zabrinula za mene već u par komentara.
Nije to gorčina, ja samo izbacim iz sebe što me jebe i onda mi je lakše.
Ne moram se "trgnuti", funkcioniram kao i obično, samo me frustrira trenutna situacija koja mi je počela sjedati na zdravlje. Prije svega na križa koja me opet trgaju jer jedino redovito plivanje pomaže da izdržim bez voltarena, koji mi pak sjeda na želudac. Peti mjesec bez bazena uz sjedenje uz kompjuter po cijele dane meni je kao da sam riba bez vode. Sve šetnje ne mogu nadoknatiti jednih mojih 1500 metara, koliko isplivam tri puta tjedno. Što mi vrijedi da ne obolim od korone kad ću od nje ćuvajući se postati invalid ne okonča li se skoro ovo stanje.

To me najviše izludjuje (uz potisnutih skoro dvije godine da nisam vidjela sestru i nećakinju, koje su mi jedine ostale uz moje dečke doma, na to ne smijem ni pomisliti). Posebno zato jer su bazeni stvarno imali koncepte koji su funkcionirali i nema nijednog slučaja korone koju bi netko pobrao na plivanju. U doba corone bilo je čak i puno ugodnije na bazenu. U terminima koje sam koristila često sam znala biti sama sa dvoje troje ljudi na cijelom bazenu, dok je u normalna vremena unutra na desetine ljudi.

I tako, idem sad raditi vježbe koje bez plivanje nažalost puno ne pomažu ali opet bolje išta nego ništa.
Pusa od mog trenera meditacije :)





Post je objavljen 07.03.2021. u 18:40 sati.