Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

NAJAVA 18. MEDITERANSKOG SAJMA U DUBROVNIKU


ORIJENTACIJA NA PROIZVODNE NOVITETE




Objavljujem obavijest mr. Kraljevića o održavanju Mediteranskog sajma od 15-18. travnja 2021. U tektu ima dovoljno podataka kako bi zainteresirani poljoprivrednici mogli doći do obrazaca za sudjelovanje na sajmu.
Zadovoljstvo nam je pozvati Vas na 18. Mediteranski sajam zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog poduzetništva koji će se i ove godine u organizaciji Dubrovnik Sun d.o.o., te u suorganizaciji Dubrovačko-neretvanske županije, Grada Dubrovnika, Hrvatske gospodarske komore – ŽK Dubrovnik, Obrtničke komore DNŽ-e, Razvojne agencije Grada Dubrovnika DURA, i Regionalne razvojne agencije Dunea d.o.o., od 15.-18. travnja 2021.g., održati u vanjskim i unutarnjim sadržajima hotela Tirena - Babin kuk Dubrovnik.

Svih ovih godina okupljamo izlagače, stručnjake, pokrovitelje i entuzijaste kako bismo zajedničkim nastojanjima pokušali predstaviti veći dio ekoloških i tradicijskih proizvoda kojima naša zemlja obiluje.
Ova specijalizirana manifestacija profilirala se kao najznačajnija sajamska priredba u Republici Hrvatskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji na području ekološke, tradicijske poljoprivrede i ostalog zelenog poduzetništva.
Travnja, 2005.g. sa našeg sajma pokrenuta je i ostvarena ideja o proglašenju Dubrovačko-neretvanske županije GMO free županijom. Na 16. Mediteranskom sajmu 2019.g. izlagalo je preko 200 izlagača iz svih dijelova Hrvatske i susjednih mediteranskih zemalja, a sajam je posjetilo preko 20 tisuća posjetitelja.
Prepoznali su to Hrvatska Ministarstva: Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo poduzetništva i obrta, Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije , te bivša hrvatska zastupnica u Europskom parlamentu Marijana Petir, koja je u srpnju 2017. godine u nazočnosti osnivača sajma predstavila u Europskom parlamentu u Bruxellesu Mediteranski sajam zdrave prehrane, ljekovitog bilja i zelenog poduzetništva.

Ovogodišnja orijentacija sajma, dakle 2021. godine, usmjerena je na proširenje sa novim proizvodima, a to su hybridna, električna vozila, eko namještaj i odjevni predmeti od prirodnih materijala, održavanje manifestacije dani meda Dubrovačko-neretvanske županije, podizanje kvalitete nastupa izlagača kao i podizanje kvalitete ekoloških i tradicionalno uzgojenih proizvoda.
Naravno i ove godine nastavit ćemo s promocijom domaćih kvalitetnih proizvoda, te pripremamo niz edukativnih okruglih stolova, predavanja, prezentacija, atraktivnih kulturno-zabavnih i gastronomskih pratećih sadržaja.

S osobitim zadovoljstvom možemo istaknuti da su uvjeti za izlagače, unatoč velikim organizacijskim troškovima izuzetno povoljni.

Posebno naglašavamo da je sajam uz navedeno izložbenog i prodajnog karaktera te da se posjetiteljima ulaz ne naplaćuje.
Radi velikog interesa molimo Vas da nam što prije popunite i ovjerite prijavnice iz privitka i pošaljete putem nam e-mail-a kako bismo Vam mogli osigurati prostor za izlaganje.
Prijave pristigle nakon 03. travnja 2021.g., t nećemo moći prihvatiti.


Sve detaljnije informacije možete dobiti na tel: 020/436 233; 020/436 363; fax: 020/436 233

Web: www.mediteranski-sajam.com

e-mail: mediteranski.sajam.du@gmail.com

Osoba za kontakt je mr. Vedran Kraljević koji je voditelj Mediteranskog sajma, a broj njegovog mobitela je 098/ 285 355.


INFORMACIJE S PRIJAVNICE
KOTIZACIJA za izlagače koji ne koriste smještaj VALAMAR HOTELS DUBROVNIK na sajmu iznosi 1490.00 kn (tisuću četiristo devedeset kn) sa PDV-om.
Cijena uključuje: 2m uređenog stola za 1+4 dana izlaganja na sajmu (prvi dan je rezerviran za izlagateljevo uređenje prostora), parking, dalmatinske klape koje će zabavljati izlagače i posjetitelje, te besplatan prigodni ručak u petak i subotu koji će se spravljati i dijeliti na trgu ispred Hotela Tirena.

Napomena: Osim gore navedenih pogodnosti svi izlagači koji će koristiti smještaj u VALAMAR HOTELS DUBROVNIK ostvaruju pravo 500.00 kn popusta na kotizaciju od strane organizatora Sajma (990.00kn sa PDV-om) uz potvrdu rezervacije i uplate smještaja koju treba poslati zajedno sa prijavnicom.
Minimalna zakupnina stola je 2 m za svakog navedenog izlagača, bez obzira da li nastupa grupno ili pojedinačno. Cijena dodatnog metra stola iznosi 750 kn sa PDV-om (cijena uključuje 1+4 dana izlaganja na sajmu)
Dodatne informacije na mobitel 098 285 355 tel: 020/ 436 233.





Post je objavljen 09.02.2021. u 09:14 sati.