Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/d-mol

Tri tjedna rada, bez viđanja, i 24.07. je započeo je naš prvi zajednički godišnji odmor kako oboje radimo. U petak nakon posla sam krenuo autom prema Zagrebu. Oko 17:30h sam bio već kod tebe u stanu. Kratko sam odmorio i pojeo, pa smo krenuli prema moru.

Oko Karlovca je bila očekivano manja gužva ali kasnije se i promet raščistio. Taj dan su predviđali veliko nevrijeme ali sam ja vjerovao da će nas to zaobići. Na sreću, tako je i bilo.

No problemi su krenuli kod Benkovca, kad sam shvatio da mi auti blicaju i da mi oba prednja svijetla na autu odjednom više ne rade. Taman je tad padao mrak, a ko za vrag, počela je padati i kiša.
Gore ne može.

Odlučio sam usporiti, upaliti sva četiri žmigavca i nekako odvoziti do Vodica. Bilo je to najdužih 45 minuta u mom životu, ali uspio sam i u 22h smo bili u stanu.

U ponoć si mi čestitala rođendan i dala predivan poklon. Jako mi se sviđa ;).

Sutra ujutro sam otišao do majstora da mi riješi problem. Ispalo je da su pregorile obje lampice u isto vrijeme što je jednako znanstvenoj fantastici. Bio sam sretan što nije neki veći problem jer mi je cijeli godišnji ovisio o autu.

Kad smo se vratili u stan, napravili smo ručak, pojeli komad rođendanske torte i otišli na kupanje.

S obzirom da ti je tati nedavno dijagnosticirana teška bolest, u ponedjeljak smo krenuli prema Splitu.
Tri dana smo bili u stanu sa tvojima. Šetali smo, kupali se na Žnjanu a ostatak vremena bili sa tvojima.

Zatim smo otišli kod bake u stan. Družili smo se sa prijateljima, tvojim bratom i nećacima, kupali se i uživali na odmoru.

Jedan dan smo odlučili istražiti Makarsku rivijeru. Prvo smo se zaputili do Biokova. Tamo nas je dočekao ogroman red čekanja za pogled na Sky Walk. Odlučili smo okupati se u Tučepima i nismo pogriješili jer je more bilo čisto i predivno.

Nakon ručka, krenuli smo ponovno prema Biokovu sa nadom da će red čekanja biti nešto manji. Oko 45 minuta smo čekali na red, pa smo se autom penjali po uskoj cesti do vrha.

Cesta je uska i opasna, sa pogledom na provaliju i puno neograđenih dijelova. Problemi kreću kad se auti mimoilaze iz suprotnog smjera. Oko 45 minuta u grču do vrha se ipak isplatilo jer je pogled stvarno spektakularan.

Poslikali smo se te ponovno krenuli istom cestom.

Zatim je počela padati kiša koja nam je nakratko poremetila planove. Stali smo u Baškoj vodi na piće. Kada se nebo razvedrilo, krenuli smo šetnicom prema Breli. Tamo smo se i okupali i uživali na čuvenoj plaži Punta Rata.

Sljedeći dan smo sa tvojom mamom išli na izlet na Kozjak, zatim Klišku tvrđavu i Solin gdje smo na kraju dana pojeli i pizzu. Bio je to lijep izlet.

Sutra ujutro smo otišli obići crkvu sv. Jere koja se nalazi duboko u Marjanskoj šumi. Nakon toga smo spakirali stvari te krenuli prema Vinišću. Usput smo svratili do Kaštel Lukšića na piće sa prijateljima.

U Vinišću je već bila cijela tvoja obitelj. Družili smo se, kupali i brzo su prošla dva dana.
Tjedan dana godišnjeg je već prošlo. Zatim se vraćamo autom prema Vodicama. Usput stajemo u Rogoznici, pa na vidikovac Gospe od Loreta gdje se pruža spektakularan pogled na Primošten i otoke.

Sljedećih tjedan dana uživamo i iskorištavamo maksimalno godišnji do kraja. Kupamo se po Vodicama, istražujemo Šibenik i tvrđave, Jadriju, Murter...

No ni to nam nije dosta te se odlučujemo posjetiti i Dugi otok za koji pričamo već godinama kako bi ga htjeli posjetiti. Rano ujutro eksperimentiramo sa dronom na Plavoj plaži pa krećemo prema Zadru.

U 8h kreće trajekt prema Dugom otoku te se ukrcavamo autom. Nakon sat i pol smo na otoku. Prvo odlučujemo posjetiti plažu Veli rat na kojem se nalazi svjetionik i ljuljačka.

Zatim put nastavljamo prema najpoznatijoj otočnoj plaži Sakarun gdje se i kupamo. Nije kao na slikama te je dosta onečišćena ali opet predivna.

Nakon toga odlazimo do plaže Veli žal koja jčišća i podcjenjenija plaža od Sakaruna. Tamo se kupamo te nastavljamo put prema drugom kraju otoka i parku prirodi Telašćica.

Ti padaš s nogu od vrućine i umora već ali nekako uspjevamo većinu toga vidjeti. Od poznatih klisura, vidikovca, slatkovodnog jezera Mir i brojnih plaži. Odlazimo još otkriti i plažu Brbinjšćica. Nekim čudom uspijem izaći iz onog divljeg puta.

Nakon toga vraćamo se na trajekt u luku Brbinj, stajemo u kolonu i pravim glupost. Sunce me zasljepljuje, rukom pokušavam spustiti onu zaštitu, ne vidim da je auto ispred mene stao te se zabijam autom u njega. Branik mu je oštećen, ispunjavamo europsko izvješće i nastavljamo put prema stanu. Bio sam ljut na sebe i to mi je pokvarilo cijeli dan, ali šta je tu je.

Sljedeći dan odmaramo, kupamo se u Vodicama te punimo baterije za povratak sutra kući.
U nedjelju ujutro krećemo ka Zagrebu. Provodim s tobom još par sati u stanu pa krećem ka Slavoniji.

Bio je ovo jako lijep i sadržajan godišnji odmor u kojem smo svašta novog istražili, i uz to proveli vrijeme i sa tvojima. Fališ mi:*

Post je objavljen 19.08.2020. u 18:39 sati.