Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/planetazemlja

Marketing

Planet Zemlja


„dječji vrti cvrčak“

Unesco je 1969g. predložio održavanje Dana Planeta Zemlje.

Dan se održava svake godine 22.04.

Dan je podsjetnik u kakvom je stanju naš planet i kako ga zaštiti, jer puca po šavovima.

Na sreću, čovječanstvo postaje toga svjesno, mnogi aktivisti i znanstvenici kao David Attenborough se uključujui, a naročito mladi.

Prisjetimo se samo Grete Thunberg.

Što možemo mi učiniti? Mnogo toga.

N primjer.

Ne koristiti plastične vrećice
Odvajati otpad
Koristiti baterije za obnavljanje
Jesti manje mesa
Posaditi stablo i td.

Ima još nešto o čemu, po svoj prilici, niste razmišljali, a to je odnos do odjeće.


"geynor#fashion show"

Naime, modna industrija je jedna od najvećih zagađivača zraka, vode i tla, a i odgovorna je za 10% globalne godišnje emisije CO2,

Kupujemo previše odjeće i pritom vršimo destrukciju okoliša, radi prevelike proizvodnje iste.

Preporuča se smanjiti kupovanje.

Zamjena odjeće /swap/

Kupovanje korištenog, a to je "second hand" odjeća.

Kažu da 600 kg. Second hand odjeće spašava sječu 144 stabla. To je vrsta etičke mode, a pritom i štedimo.



Kod kupnje odjeće sve se više preporuča količina za jednu modnu kapsulu



Radi se o tome da limitirate broj odjevnih predmeta, a da su isti pogodni za kombinacije, u bojama po ukusu.

O modnoj kapsuli pisati ću naknadno.

Vratimo se na "Second hand" odjeću, prodaja koje raste 21% u odnosu na klasičnu prodaju.



Kupovina iste je vrlo izazovna, kao potraga za blagom, a i svaki kupljeni komad je u momentu kupnje unikat.

Ponuda second hand odječe je i modna riznica, a uz povoljne cijene je korisna za kućni buđet.

Odgovara svim dobnim skupinama.

Dobna skupina 30+



Dobna skupina 80+





Post je objavljen 14.09.2020. u 20:58 sati.