Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/markettrendsandinsights

Marketing

Dobavljači spremnih za jelo svjedoka na tržištu supa Izvanredni prihodi od prodaje za vrijeme Pandemije COVID-19

Globalno tržište juha spremno za jelo spremno je da svjedoči izvanrednim prodajnim putevima u narednom razdoblju. Ključni razlog koji se pripisuje ovom rastu je rastuća potražnja za gotovim prehrambenim proizvodima na svim svjetskim lokacijama. Zbog pandemije COVID-19, velika populacija iz cijelog svijeta sklona je kupnji takvih prehrambenih proizvoda u velikim količinama. Ovaj faktor djeluje kao pokretač za global ready-to-eat soup market.

Najnoviji članak Fact.MR nudi detaljnu analizu ključnih faktora i trendova koji podržavaju ili sprečavaju rast globalnog tržišta gotovih juha. Izvješće predstavlja ključne podatke o trenutnoj veličini tržišta, povijesnoj veličini tržišta i potencijalnim mogućnostima rasta na tržištu juhe spremne za jelo. Osim toga, ona također obuhvaća analizu cijena i regionalnu analizu globalnog tržišta gotove juhe za jelo tijekom predviđenog razdoblja od 2020. do 2030. godine.

Podrška za lako dostupnost u rastućoj prodaji na tržištu

Gotove juhe dobivaju privlačnost velike svjetske populacije kao mogućnost zdrave hrane. Ove se juhe također smatraju učinkovitom ljekovitom hranom za osobe koje pate od kašlja i prehlade. Osim ovoga, ovi su proizvodi lako dostupni u obližnjim supermarketima i trgovinama. Kao rezultat toga, globalno tržište juha spremnih za jelo doživljava povećanu potražnju. Pored ovoga, dobavljači koji rade na ovom tržištu sve više pokušavaju inovirati svoje proizvode. U tu svrhu rastu ulaganja u istraživačke i razvojne aktivnosti. Nekoliko igrača na tržištu gotove juhe angažirano je na uvođenju novih proizvoda. Ovi pomaci pomažu im da privuku novu korisničku bazu, uz održavanje postojeće.

Dobavljači nude širok spektar mogućnosti za privlačenje kupaca

Dobavljači koji rade na globalnom tržištu gotovih juha nude širok spektar mogućnosti za vegetarijansku i ne-vegetarijansku korisničku bazu iz cijelog svijeta. Kupci vegetarijanaca mogu birati između različitih opcija kao što su gljive, rajčica, luk, krumpir, kukuruz, brokula i juhe proizvedene korištenjem drugih sastojaka. Slično tome, ne-vegetarijanske mogućnosti juhe uključuju piletinu, govedinu, morsku hranu i druge sastojke. Kao rezultat toga, svjetsko tržište gotovih juha doživljava značajne prodajne putove.

Mnoga poduzeća koja rade na globalnom tržištu gotove juhe usmjerena su na jačanje svojih kanala distribucije. Nekoliko igrača koristi internetske kanale za distribuciju kako bi pojačalo prodaju. Sve ove aktivnosti na globalnom tržištu juhe spremne za jelo pokazuju da tržište u narednim godinama ima ogromne mogućnosti rasta.

Neki od ključnih igrača koji rade na globalnom tržištu gotovih supa su Campbell Soup Co, Kraft Heinz Co, Nestle, Premium Foods PLC, Princes Ltd., Amy's Kitchen Inc., Baxters Food Group Limited i New Covent Garden Soup Co. Ltd.

Tržište gotove juhe sprema unosne avenije u Sjevernoj Americi

Globalno tržište juhe spremno za jelo rasprostranjeno je u mnogim ključnim regijama kao što su Europa, Sjeverna Amerika, Latinska Amerika, Istočna Azija, Južna Azija, Oceanija, te Bliski Istok i Afrika. Od njih se predviđa da tržište gotove juhe svjedoči neverovatnim prodajnim putevima iz Sjeverne Amerike. Jedan od ključnih razloga koji se pripisuje ovoj projekciji je povećana potražnja za proizvodima iz ove regije. Pored ovoga, tržišni igrači u ovoj regiji ostvaruju prednost modernih prodajnih kanala. Svi ti čimbenici ukazuju na to da će tržište narednih za jelo juhe u Sjevernoj Americi rasti nevjerojatnom brzinom u narednim godinama.

Post je objavljen 17.07.2020. u 13:05 sati.