Ivo Amulić bio je i u prošlom životu veliki pjevač, na vrhuncu svoje karijere i mnogo popularniji nego što je bio u ovom životu. Nije bio po rođenju Amerikanac (bio je Južno-afrikanac rođen u Mozambiku, portugalskoj koloniji), međutim upravo je u SAD bio ostvario svoje najveće uspjehe u karijeri. Pod imenom, odnosno pseudonimom Al Bowlly bio je snimio tijekom 30tih godina neke doista velike hitove, kao što su „Goodnight Sweetheart“(1931), „Love is the Sweetest Thing“(1932), „The Very Thought of You“(1933), „Isle of Capri“(1934) i „Blue Moon“(1934).
Svoje glazbeno iskustvo sticao je pjevajući za bend Edgara Adelera, na turnejama po Južnoafričkoj republici, Rodeziji, Indiji i Indoneziji, sredinom 20tih godina. Nakon svađe sa vođom orkestra odlučio je poći za Evropu, te tamo nastupao u Njemačkoj, a potom u Engleskoj, (krajem 20tih godina) gdje je doživio prvi uspjeh, nastupajući sa bendom Freda Elizalde-a. Godine 1930. pristupio je bendu Ray Noble-a, s kojim je doživio vrhunac karijere, i izvodio hitove koje sam ranije naveo. Godine 1934. otišli su u SAD, gdje su već bili zvijezde, te zamolili Glenn Miller-a da im nađe nekoliko članova za popunu orkestra (imali su samo bubnjara). Sam je Miller također nastupao s Ray Noble Orchestra. Pojavili su se 1937. i na filmu - „A Damsel in Distress“ sa Fred Astaire-om i Jean Fontaine.
Iz Amerike se Bowlly vratio u Britaniju 1937. godine. Nije više nastuupao sa Ray Noble-om, već sa tri druga orkestra, u vrijeme kada mu je popularnost već opadala. Bowlly je poginuo u zračnom napadu Nijemaca na London 1941. godine.
Dakle, i Al Bowlly, prethodna inkarnacija Ive Amulića, bio je značajna figura popularne glazbe između dva rata. Bowlly je bio pionir „crooning“ stila pjevanja (i suparnik jednom drugom „crooneru“, Bingu Crosby-ju), koji je predstavljao inovaciju u 30tim godinama, kada je bio izumljen mikrofon (i pjevači se nisu morali više derati, da bi ih publika čula).
Post je objavljen 14.07.2020. u 07:51 sati.