Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/oganj

Marketing

SPRIJEČIMO PRIJEVARU ZAMAGLJIVANJA ISTINE


Ako samo malo skrenemo pozornost od oluje svakodnevnih nametanja informacija o Corona virusu i srednjih, moguće i polivalentnih, prstiju, nekulturnih, javnosti poznatih „dama“, koje objavljuju mainstream mediji, vidimo da se namjerno, perfidno, bezobrazno, pokvareno, politički interesno, tendenciozno, narodu zamagljuje istina o stanju Hrvatske i svih zala koje učiniše dosadašnje vlasti: propast poljoprivredne proizvodnje, industrije, ekološki promašaji, ljudskih prava…uz kriminal, korupciju, nepotizam, narušavanje nacionalnog identiteta, omalovažavanje doprinosa Hrvatskih branitelja, zapravo razhrvaćenja Domovine, a posebno zabarušivanje (srbski: zataškavanje) velikih zala, čime se novim opcijama onemogućava prigoda da biračima ponude rješenja za izvlačenje iz gliba u kojem se nalazimo, ne mogu se oteti dojmu, da se radi o subverziji.
Subverzija ili podrivanje je izraz kojim se opisuju djelatnosti koje za cilj imaju uništenje neke države i/li radikalnu promjenu njenog političkog poretka.
Skupovi i predizborna druženja, ovog su trena u prvom planu: budu ,ne budu, razmak ovakav, razmak onakav, trajanje kontakta ovoliko, trajanje onoliko minuta, sve samo ne ono što je značajno za Hrvatsku, hrvate i sve manjine koje, barem poštivaju, neovisnu, Republiku Hrvatsku, kao svoju Domovinu.
Propagandni filmovi na Tv postajama podsjećaju me na Pinokijadu. Od idućeg tjedna naivni mogu očekivati med s orasima i mlijeko. Zato predlažem da svi domoljubi koriste svoje internetske stranice za dijeljenje svih objava prijatelja, koje mogu pomoći rezultatima izbora koji priželjkujemo, a to je promjena dosadašnjih vlasti i izbor najboljih pojedinaca domoljubnog pokreta, ali i drugih rešpektabilnih aspiranata za Sabor Republike Hrvatske.

U javnosti je polijepljena šuma različitih plakata, osmjeha, obećanja koji se nikad neće ostvariti. Mnoga se ponavljaju svake četiri godine. Mislim da plakati beznačajno utječu na odabir birača.
Javna sučeljavanja čelnika stranaka, najčešće podsjećaju na kočijaške svađe pa stvaraju dojam gađenja i postavljaju pitanje: zar nemamo boljih?
Predizborna kampanja ne bi trebala biti značajna osnova za odabir. Umirovljenici, nezaposleni , ovršeni, siromašni, iseljenici, mogu tijekom ciklusa vladanja, mnogo i bez kampanje, mnogo prije zaključiti koliko su zadovoljni svojim životima i kakva je perspektiva njihovih nasljednika.
Hrvatska je po mnogim statističkim prikazima stanja, na gotovo samom dnu Europske unije i nikakve neutemeljena prikazanja „antologijskih“ uspjeha dosadašnjih vlasti nemaju nikakvog temelja. Primjerice, po podacima Eurostata, iz 2020. godine: Samo je Bugarska, po BDP-u lošija od Hrvatske.


Trebamo sposobne, poštene, istinske, osvjedočene domoljube, koji svoju ljubav prema Domovini, osvjedočeno, predpostavljaju osobnim interesima. U dosadašnjim vlastima takvih je bilo puno premalo.
Zato nedvojbeno promjene, ali ne na već viđeno.
Pokret za preokret.
Branko Smrekar.
U Brdovcu;30.lipnja 2020.

Post je objavljen 30.06.2020. u 08:37 sati.