Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/freshcayg

Marketing

Jelena Veljača iz našog sokaka

Uprkos tome šta bi kolegica blogerica Smjehuljica silno želila bit influjencerica, moramo znat da je to mukotrpno zanimanje.
Ko je to influjencerica.

To je persona Non grata koja misli da se uvik o njon govori, da se uvik nju nešto pita, i da ona uvik mora o svemu nešto reć.

Influjencerica obično o malo čemu zna nešto, o ničemu ne zna puno, i zato ostavlja dojam priglupe osobe, što je u suštini točno.

Influjencerice su priglupe, osobe koje o svemu imaju mišljenje iako ih niko ne pita, i normalne ljude boli kurac šta one mislu.

Pomno analizirajući influjencerice, moremo zaključit da osim manjka inteligencije, iste karakterizira višak želje za pažnjom, pa je s njima i kod njih stalno neka drama, jer moraju nekako već privuć pažnju kad ne impresioniraju nekom od svojih sposobnosti, za koje smo već zaključili da su deficitarne.

Zato se influjencerica uvik osjeća prozvanom, u svojoj podkapacitiranoj glavi, uvik isfantazira da se o njoj govori, jer o kome bi drugome, nego o onoj koja ima možda jednu vijugu više nego kokoš ali to je ne sprečava da sere po dvorištu.

Dakle da razriješimo dilemu kolegice Smjehuljice, za bit influjencerica, ne tribaju nikakve pripreme, nije nužno, ni znat Učinit duckface, esencijalno potrebno za bit influjencerica je bit priglup, jer kao što reče jedna moja frendica, i pametni i glupi kad im nešto nije jasno zašute, jedino priglupi uvik infuencišu, dakle kolegice draga piši dalje, ništa od karijere influjencerice.

Ima ih koje su za to rođene, ko u pjesmi Marinka Rokvića.


Post je objavljen 20.05.2020. u 05:37 sati.