Ako je baš sve na ovom svijetu, ali i čitavom Svemiru, Božja volja i Božja kreacija, kojoj se bezuvjetno valja pokoravati, nezdrava je, kažu i svaka pomisao na propitivanje Božjih postupaka, a ultimativno nas uče da je, onda je i koronavirus samo plod Božje volje i kreacije.
Ako je tome tako, a kako rekoh uče nas da je, onda je i ljudska borba protiv koronavirusa zapravo čin djelovanja protiv Božje volje.
Pitajte dr. Alemku Markotić, ako meni ne vjerujete.
E sad, kad je Sveta mati crkva, kako tepaju Rimokatoličkoj crkvi, u pitanju, ona je tobože nastala kao plod nauka Isusa Krista, koji se samoprozvao Božjim sinom i navodno rekao apostolu Petru: „Petre ti si stijena i na toj stijeni izgradit ću crkvu koju ni vrata paklena neće moći razoriti.“
E sad, sam Isus Krist je sa svojim sljedbenicima tumarao naokolo, održavao seanse i seminare, priređujući zajedničke obroke, Posljednja večera je jedan od njih, gnušajući se navodno svakog hrama, svakog žrtvovanja i svake idolatrije, pa se postavlja pitanje kako to da se posthumno predomislio i odlučio poticati gradnju hramova u kojima bi onda, svećenici, ti kostimirani performeri, širili riječ Božju?
On, koji je u svako vrijeme na svakom mjestu, pa onda i u glavi svakog čovjeka, najednom treba nekakve posrednike, pomoćnike, što li, da urbi et orbi šire njegovu riječ i misao???
Oprostite, ali koliko god to dr. Alemki Markotić i bilo jasno, meni to nije, a znam i brojne druge ljude koji sumnjaju u riječi samozvanih „slugu Božjih“.
Meni i tim drugim i ne baš tako malobrojnim, ako bismo i prihvatili Božje postojanje i nauk Isusa Krista o Božjoj sveprisutnosti, puno više odgovara rečenica koja se mu se pripisuje, a kojom želi reći da u odnosu Boga i čovjeka ne treba posrednika, a koja glasi: „Podigni kamen i ispod njega ćeš me naći.“
Tu su i druge nejasnoće, odnosno kako nastaje sveto Trojstvo, jer je očito da se Duh sveti Božjom voljom na sceni pojavljuje puno kasnije. Izlaskom Duha svetog na scenu jednojedni Bog se pretvara u dvojednog Boga, a onda kad na svijet poslije one petljavine Duha svetog s Josipovom mladom ženom Marijom, dok je Josip bio negdje na „cimermaniji“, na svijet dođe Isus Krist kao Sin Božji, koji polije brojnih ovozemaljskih avantura i peripetija s vlastima biva razapet, umire na križu, a onda uskrsava iz mrtvih i odlazi u nebesa, sjeda desno od Boga oca svemogućeg s kojim i Duhom svetim čini Sveto Trojstvo ili Trojednog Boga.
Uh …
Stvaranje svijeta i stvaranje čovjeka – kratki tečaj:
U početku osim Boga nije postojalo ništa, a onda se On u dokolici sjetio da bi bilo zgodno nešto napraviti, pa stvori čitav svemir, a na zemlji uvijek suncem obasjani Rajski vrt prepun svakojakih plodova.
Uživa tako Bog u svojoj kreaciji i zaključi da mu tu nešto fali te stvori Adama, prvog čovjeka, na sliku i priliku Svoju.
Adam pak tumara sam prostranim Rajskim vrtom kuša plodove i uživa ili bar neko vrijeme misli tako, a onda se posveti proučavanju svojeg tijela, pa u jednom trenutku primijeti da se jedan njegov dio, iz njemu nepoznatih razloga poveća i do tri puta, a onda, dodirujući ga, osjeti i neku toplinu oko srca, pa ga počne trljati sve dok u jednom trenutku uz osjećaj neopisive ugode iz njega izleti nekakva tekućina. Sve onako znatiželjan odluči trljanje ponoviti i opet se dogodi isto, pa ga je trljao svaki dan i po nekoliko puta, nije imao pojma da bi mu se mogla osušiti leđna moždina ili mu počele iz dlanova rasti dlake.
No bez obzira na otkrivenu zabavu, Adam se ipak sve više dosađivao.
Gleda tako Bog Adama i odluči mu stvoriti društvo, kad je Adam zaspao Bog mu izvadi rebro i od tog njegovog rebra stvori Evu …
Probudi se Adam i vidi da pored njega leži nekakvo kvrgavo stvorenje, je da je slično njemu, ali na prsima ima dvije kvrge, a kad Adam spusti pogled niže vidi da tamo gdje on ima izvor užitka ovo biće ima tek šaku dlaka.
U rajskom vrtu oba bića su potpuno gola, osjećaj stida ne postoji, pa Adamu dođe da se kao i obično zabavi. Gleda ga Eva i ona bi isto, ali nema se za što uhvatiti, ona naime tamo ima tek nekakav otvor … ipak počne i ona trljati to mjesto, pa i ona doživi neopisiv osjećaj ugode samo bez izbacivanja tekućine.
I tako Adam i Eva držeći se za ruke landraju Rajskim vrtom, uživaju u prefinim plodovima, zabavljaju se kad im dođe, sve dok jednog dana u voćnjaku ne ugledaju jedno stablo, koje Adam prije pojave Eve nikad nije vidio, sa najljepšim ikad viđenim plodovima, nevažno jel' to baš bila jabuka, a na stablu tabla na kojoj piše da se u Rajskom vrtu smiju brati i jesti svi plodovi, osim s ovog stabla.
Oko debla ovog stabla omotana je zmija koja onako psikavim glasom poziva Adama i Evu, svaki puta kad prolaze pored stabla, da uberu prelijepo voće i ne obraćaju pažnju na tablu i upozorenje.
No Adam i Eva su dosta dugo odolijevali, dok jednog dana Eva ne posegne za zabranjenom voćkom, ubere je i dadne i Adamu.
U tom trenutku otvore se nebesa i Bog vatrenim mačem i uz prijetnje istjera Adama i Evu iz Rajskog vrta.
Pa da vidimo što je bilo to zabranjeno voće:
Sve je bilo u redu dok su se Adam i Eva zasebno trljali, dok jednog dana nisu odlučili da bi možda baš bilo zgodno da se zajedno protrljaju.
Adamov izvor užitka se lako probije u Evu, a zajedničko trljanje rezultiralo nikad intenzivnijim osjećajem ugode kod oboje.
Dakle vođenje ljubavi je bilo to zabranjeno voće.
Zato, ako želite živjeti u rajskom vrtu, masturbirajte koliko vas volja, to nije grijeh, ali vođenje ljubavi je najveći grijeh, prozvan Istočnim grijehom koji vodi izgonu iz raja.
I ne samo to, vodi ravno u pakao.
Ako ne vjerujete meni, pitajte dr. Alemku Markotić.
Post je objavljen 10.04.2020. u 10:03 sati.