Već se više od nekoliko dana posvuda drobi o zagrebačkom Rotoru...
I dok su neki zadovoljni time što su radovi gotovi a promet preko rotora pušten, s druge strane su oni kojima nikad ništa nije po volji i koji sami sebe smatraju većim ekspertima od eksperata kojisu radili na projektu, uglavnom se razbacujući frazama kako je to "glupost" jer "gdje još ima rotora sa semaforima?".
Dodatni obol "anti-rotor histeriji" dežurnih pljuvača i samozvanih "eksperata", dali su i novinari koji su, iako je promet rotorom pušten debelo prije roka (svibanj 2020.), u naslovima o tome pisali "konačno" (kao da je rok debelo probijen), te objavili već više od nekoliko mišljenja raznih "prometnih stručnjaka" koji su se sada, nakon što je sve gotovo, sjetili glumatarati generale poslije bitke (inače, ne laje pas radi sela već radi sebe, op.a.).
Zapravo je glavni problem u čitavoj priči taj što je apsolutno sve "glupost" u očima glupana koji za sebe misle da su najpametniji na planeti, a da su svi drugi oko njih glupi. Dapače, dotični su toliko "pametni" da čak nisu u stanju ni malo guglati kako bi zaista provjerili to o čemu pričaju... Za one koji po pitanju semafora u rotoru uoprno drobe kako "tako nečeg nema nigdje".... Evo jedna fotografija jednog kružnog toka sa semaforima u engleskom Bristolu...
(izvor: wikipedia)
... još jedan u Engleskoj (video).... i još jedan u Barceloni (video)....
Takvima je očito promaklo i to da kad postoji semafor, uvijek postoji i opcija da se regulacija semaforima isključi, odnosno da se uključi trepčuće žuto, ako regulacija semaforima u nekom trenutku nije potrebna...
Post je objavljen 30.01.2020. u 17:56 sati.