Ljudi koji kupuju foto-opremu, ali i druge stvari koje su poprilično lomljive, možda bi trebali razmisliti o tome da radije takve stvari (ako je ikako moguće) preuzimaju osobno. Naime, kad god se nešto dostavlja poštom ili kurirskom službom, ne samo da se već događalo da umjesto naručenih stvari bile isporučene cigle, komadi drveta i slično, već i zbog toga što uvijek postoji mogućnost da se dotične stvari oštete u transportu.
Iako su oštećenja u transportu dosta česta pojava, neka od njih se događaju slučajno, ali ima i onih koja se događaju ni više ni manje nego zbog ljudske aljkavosti i nemara, odnosno zbog toga što nekoga u lancu isporuke i dostave "boli neka stvar" za posao... Naime, događa se da pojedini djelatnici pošte ili dostavnih i kurirskih službi, bez obzira što na paketima piše "lomljivo", "ne okreći", "rukuj oprezno", "ova strana prema gore" i slično, vrlo nepažljivo rukuju tim paketima, praktički do mjere da se "loptaju" njima...
Čisto primjera radi, nedavno je netko snimio djelatnika pošte koji je na takav nimalo pažljiv način ubacivao pakete u vozilo, a pošta je promptno reagirala - zahvalila snimatelju na snimci i otpustila dotičnog nesavjesnog radnika.
Pazi, lomljivo! Radnik koji baca pakete dobio izvanredan otkaz
Sličnu stvar je nedavno napravio i jedan FedExov dostavljač koji je prilikom dostave objektiva bacio paket jer mu se nije dalo hodati još 2-3 metra...
FedEx Guy Throws $1,500 Canon Lens Instead of Walking 10 Feet
Post je objavljen 16.11.2019. u 19:17 sati.