Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

LIKA SE BRENDIRA KAO DESTINACIJA


POSJETITELJI SU GLAVNI OCJENJIVAĆI

Lika je prva u Hrvatskoj koja se brendira kao destinacija održivog kontintentalnog turizma, u sklopu čega je provedeno prvo mjerenje kvalitete ponude i usluga uz recenzije gostiju. Ukupna ocjena za destinaciju je 91 od mogućih 100 i to na osnovu više od 37 tisuća recenzija.
Po etimologiji, Lika je dobila ime po lîku. Lîk je u hrvatskoj štokavskoj ikavici riječ za - lijek.Po drugom tumačenju, naziv dolazi od grčke riječi likos, što znači vuk.Regionalno se mogu izdvojiti četiri osnovna područja Like : zapadni dio u što ulazi Brinje, Gospić, Otočac, Vrhovine i Perušić, istočni dio gdje su Donji Lapac, Udbina, Lovinac i Korenica, sjeverni dio; Josipdol, Plaški i Saborsko te i južni gdje je Gračac i Srb.

Prvo mjerenje kvalitete ponude u destinaciji Lika pod nazivom "IQM Destination LIKA" počelo je u siječnju 2019. godine u suradnji tvrtke Feel IQM u vlasništvu Đurđice Šimič, prema čijim se standardima integriranog upravljanja kvalitetom mjeri destinacija te naručitelja projekta - NP Plitvička jezera i Klastera Lika destination.
U projekt se uključilo više od 130 partnera iz Like - od hotela, kampova i hostela do ugostiteljskih objekata, turističkih agencija, OPG-ova, izletišta, sirana, memorijalnih centara, muzeja, suvenirnica te iznajmljivača s kojima je na tome radila Anamarija Cicarelli iz tvrtke Interligo.
Mjerenju su prethodile radionice u četiri destinacije specifične za ličko područje: Rakovici, Gospiću, Otočcu i Karlobagu, na kojima su stanovnici i nositelji ponude prihvatili standarde IQM Destination LIKA, dok se u suradnji sa globalnom platformom ReviewPro mjerila i online reputacija Like kao destinacije na temelju recenzija gostiju.
"Dobiveni početni rezultati vrlo su ohrabrujući za novo planiranje i uključenje novih partnera. Osim globalne ocjene gostiju (GRS) za destinaciju Lika ocjena je 91, relativno visoke ocjene su i za odnos cijene i kvalitete 75, a za same usluge 83, dok se najviše recenzija odnosilo na NP Plitvička jezera kojima su gosti dali i najvišu ocjenu u destinaciji, 98,5", rekla je Đurđica Šimičić.
Posjetitelji su glavni ocjenjivači, što pridonosi razvoju brenda.Izvor: Ministarstvo turizma



Post je objavljen 03.11.2019. u 09:56 sati.