Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/recenzijefilmova27777

Marketing

Internet poludostupnost filmova

Na večernjem postu sam se osim "Antigone" dotaknuo i filma f 60.3 za koji još nema nikakvih informacija. Sad kad smo apsolivrali humor i opuštanje idemo
u revijalnom tonu dalje. Da se vratim na spomenuti film, ovdje je riječ o novom kratkom filmu iz A produkcije koji su režirali studenti
scenaristi i o kojem nema praktički nikakvih informacija osim ovih navedenih u ranijim postovima, o glumačkoj ekipi i režiserima.

Što je već rutina kad su naši filmovi ove forme u pitanju, sa klasičnim filmovima situacija ipak ide na bolje ne samo po gledanosti
nego i po dostupnosti. Poražavajuće je danas kad je sve javno dostupno putem interneta da o najnovijim i najaktualnijim stvarima
(pod time ne mislim na politiku i slične pizdarije kojih je internet pun) nema praktički ništa, čast rijetkim iznimkama.

Donedavno je isti slučaj bio i sa filmovima ćaća vjetar puše kako hoće i osmim povjerenikom. Tri izvrsna filma od kojih su 2 trileri i jedan satira.

Ovi navedeni noviji filmovi su od nedavno dostupni kompletno na raznim video stranicama, a do prije samo koju godinu se sve
svodilo na poludostupnost i pod poludostupnosti mislim uglavnom da su traileri (najave) najviši doseg dostupnosti nekog filma.
O nikakvoj dostupnosti u slobodnoj prodaji nemam volje niti pisat, niti svi snimljeni filmovi iz drugih klasičnih produkcija nisu
distribuirani u prodaju a gdje će onda biti akademska produkcija.

A produkcija je dostupna za gledanje na filmskim festivalima ili putem weba. Na njemu se našlo par filmova o kojima sam i objavio
postove. Konkretno radi se o ovom (2011) i ovom (2012) filmu. Ima još jedan ranji koji je dostupan ali mi se
više ne da linkati pa rondajte sami po arhivi ako kog zanima.

Sad su upravo ti kratki A produkcija filmovi u poludostupnosti, gore spomenuti film u linku na youtubu ima trailer,što u prijevodu
znači da su od 10 minuta filma izrezali minutu ili dvije što je samo po sebi apsurd s obzirom o kakvoj je vrsti filma riječ,nije neki
američki spektakl nego prava umjetnost koja u 10 minuta pogađa bit. Kod te poludostupnosti se samo interes još dodatno potencira a s druge strane u principu je u večini slučajeva nedostupno. Da se ovim projektima daje više publiciteta više bi dolazili do izražaja, i popularizirali bi se, iako kad tako nešto gledam ne izgleda mi kao sadržaj za svakoga. I onda je da zaključim na internetu sve dostupno..zajeb kad nešto konkretno i određeno tražiš možeš slobodno na dostupnost zaboravit.
Ok, bar se je stanje sa klasičnim igranim filmom popravilo u smislu gledanosti i dostupnosti online.



Post je objavljen 29.10.2019. u 19:27 sati.