Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

KAMPANJA „Croatia Unlocked“ ODMAH ISKAZALA INTERES AMERIKANACA ZA HRVATSKU



REALIZIRANO 6.700 NOĆENJA

Digitalna kampanja „Croatia Unlocked“ koju je Hrvatska turistička zajednica provela na američkom tržištu Od travnja do lipnja 2019. u suradnji s Expedia Group Media svjetskom platformom za putovanja, ostvarila je 22,2 milijuna impresija. Kampanja „Croatia Unlocked“ provedena je s ciljem povećanja vidljivosti, osnaživanja pozicije i promoviranja Hrvatske kao cjelogodišnje destinacije Mediterana.
Za vrijeme trajanja kampanje ukupno je realizirano 6.700 noćenja, najviše u Dubrovniku, Splitu, Hvaru i Zagrebu. Istovremeno je prodano 2.900 avionskih karata prema Hrvatskoj aviokompanija Croatia Airlines, American Airlines, Australian Airlines, British Airways, Lufthanse, Turkish Airlines, Air France, Easy Jet, itd.
Expedia Group Media u svom portfelju im neke od najpouzdanijih svjetskih brandova za putovanja kao što su Hotels.com, Trivago, Travelocity, Cheaptickets, HomeAway itd. Platforma ostvaruje preko 144 milijuna mjesečnih posjeta, a na društvenim mrežama ima preko 7 milijuna pratitelja.
Cilj kampanje bio je potaknuti interes američkih putnika za hrvatske destinacije, dok je direktni booking, postavljen kao dodatni cilj projekta ostvario izvrsne rezultate. Naime, za vrijeme trajanja kampanje rezerviran je smještaj te su kupljene avio karte u vrijednosti od 3,2 milijuna američkih dolara.
„Provedena kampanja s Expedia Group tvrtkom i rezultati koji su ostvareni govore o iznimnoj važnosti suradnje s globalnim turističkim subjektima u promociji domaćeg turizma. Ovo je odličan primjer kampanje kojom smo istovremeno jačali poziciju Hrvatske na američkom tržištu, ali i direktno utjecali na rezervaciju odmora u hrvatskim destinacijama“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
„Hrvatska toliko toga nudi svojim posjetiteljima, od kristalno plavog mora do svjetske kulturne baštine. Htjeli smo kreirati dinamičnu kampanju kojom ćemo pokazati ovu nevjerojatnu raznolikost, ali i pomoći našim korisnicima da sukladno svojim interesima na inovativan način otkriju razne hrvatske regije“, izjavila je direktorica poslovnog razvoja Expedia Group Media Solutions Evelina Hederer, te rekla kako je iznimno zadovoljna rezultatima suradnje.
Izvor informacije Ministarstvo turizma 27.8. 2019.


Post je objavljen 29.08.2019. u 11:05 sati.