Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA MEĐU PET NAJBOLJIH U SVIJETU!



PROMOCIJA HRVATSKE TURISTIČKE POSEZONE

Hrvatska turistička zajednica započela je s velikom marketinškom kampanjom promocije turističke posezone koja će se do 31. listopada provoditi na 14 europskih emitivnih tržišta i to u Njemačkoj, Austriji, Poljskoj, Italiji, Velikoj Britaniji, Mađarskoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Švedskoj, Švicarskoj, Češkoj, Sloveniji, Slovačkoj i Španjolskoj.
Aktivnosti u sklopu kampanje provode se putem offline i online komunikacijskih kanala, točnije putem televizije, printa, display oglašavanja, YouTube kanala te društvenih mreža Facebooka, Instagrama i Twittera.
Kampanja za promociju posezone posebno je usmjerena na aktivni i nautički turizam, na promociju eno-gastronomije te prirodnih i kulturnih sadržaja koji predstavljaju glavne motive dolaska turista u tom razdoblju. Svi ponuđeni sadržaji, kao i mediji putem kojih se isti oglašavaju, posebno su pripremani i detaljno planirani u skladu s potražnjom tržišta zemalja u kojima se emitiraju.


MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?

Konferencija o razvoju cjelogodišnjeg turizma pod nazivom“ Može li hrvatski turizam 365? „ održati će se u hotelu Sheraton u Zagrebu 24. rujnan 2019. Konferencija je namijenjena predstavnicima turističkih i gospodarskih institucija i stručnim udrugama, turističkim subjektima, poduzetnicima i obrtnicima koji sudjeluju u turističkom procesu i prihodu, predstavnicima turističkih zajednica kao i svima ostalima koji jesu ili bi tek mogli biti uključeni u hrvatski turizam.
Teme predavanja će se, između ostalog, baviti izazovima sezonalnosti, zadržavanju radne snage i otvaranju radnih mjesta, kreiranju turističkih proizvoda za cjelogodišnji turizam. Zaključci će dati smjer za oblikovanje cjelogodišnjih turističkih proizvoda.

Informacija na: turizam365.com


SAJAM ZA UGOSTITELJSTVO





HoReCa Adria, Sajam opreme za hotele, apartmane i ugostiteljstvo ove će se godine održati od četvrtka 24., do subote 26.10. u Opatiji. Biti će tu 90 izlagača i suizlagača iz Hrvatske i Europe, 25 premijera proizvoda na hrvatskom tržištu, 3 000 izloženih artikala opreme za turističke objekte, te 15 prezentacija i predavanja za posjetitelje.
Nakon sezone, kada su dojmovi svježi, potrebno je urediti realnu potrebu za investicijama i manjim ulaganjima koja su potrebna da bi ona sljedeća bila ne samo bolja, već i konkurentnija i isplativija. Koliko treba osvježiti interijer, kakvi su novi trendovi u stolnom posuđu i opremanju stola, što je novo i učinkovitije za opremu kuhinje – o svemu tome na sajmu HoReCa Adria.
Sajam je namijenjen hotelijerima, vlasnicima apartmana, vila i pansiona, restoraterima i vlasnicima ugostiteljskih objekata, investitorima, arhitektima i projektantima. Izlagački program će obuhvatiti profesionalnu ugostiteljsku opremu, sitan inventar i potrošni materijal, tehnologiju i softverska rješenja, te namještaj i elemente za uređenje turističkih objekata.
Za posjet sajmu pogledati: www.horeca-adria.com


HTZ U IZBORU "2019 VIRTUOSO AWARD" MEĐU PET NAJBOLJIH NA SVIJETU

Hrvatska turistička zajednica je od Virtuosa, udruženja organizatora putovanja u segmentu luksuznog turizma, bila nominirana za najbolju turističku organizaciju na svijetu u 2019. godini. Svečana dodjela nagrada „2019 Virtuoso Award“ održana je u Las Vegasu, a nagradu za najbolju turističku organizaciju osvojila je Švicarska.
U finalnom izboru uz pobjednicu Švicarsku bile su još i nacionalne turističke organizacije Hrvatske, Australije, Novog Zelanda i Slovenije. Ova je nominacija ujedno i potvrda da je Virtuoso prepoznao inovativnost i kreativnost u radu Hrvatske turističke zajednice, ali i potencijale Hrvatske kao destinacije luksuznog turizma.

„Izuzetno nas veseli što je Hrvatska turistička zajednica konkurirala u finalnom izboru za najbolju svjetsku turističku organizaciju. Sama nominacija među top pet nacionalnih turističkih organizacija velika je stvar i priznanje za jednu malu zemlju poput Hrvatske. Ovo je priznanje za nas još i važnije kada dolazi od strane renomiranog udruženja poput Virtuosa, što dodatno potvrđuje odličnu poziciju koju naša zemlja uživa na važnom američkom tržištu. Rezultat je to rada i doprinosa svih turističkih djelatnika koji tijekom cijele godine predano rade na promociji i razvoju hrvatskog turizma. Ovo će svakako biti i veliki poticaj za naš daljnji rad te ovom prigodom zahvaljujem svim svojim kolegama na predanom radu i doprinosu“, izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako pozitivne trendove potvrđuje i turistički promet iz SAD-a koji je samo u srpnju zabilježio rast od 8 posto u dolascima i noćenjima.

Dodajmo kako se Hrvatska na američkom tržištu nalazi među top pet najbrže rastućih destinacija, što potvrđuje i snažan rast turističkog prometa u posljednjih nekoliko godina. Naime, samo tijekom prošle godine u Hrvatskoj je s tržišta SAD-a ostvareno oko 585 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na 2017. godinu predstavlja rast od 22 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Pozitivni trendovi su zadržani i u 2019. godini tijekom koje je zabilježen rast od visokih 11 posto u dolascima i noćenjima. O dodatnoj važnosti ovog tržišta govori i podatak iz TOMAS istraživanja, kojeg HTZ provodi u suradnji s Institutom za turizam, a prema kojem su američki turisti najbolji potrošači s prosječnih 158 eura dnevne potrošnje.

Nominaciju Virtuosa komentirala je i Ina Rodin, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku. „U posljednjih nekoliko godina HTZ postiže vrijedne uspjehe i priznanja na sjevernoameričkom tržištu, a nominacija Virtuosa je od izuzetne važnosti jer potvrđuje da je Hrvatska konačno ušla u društvo vodećih odredišta za goste istančanog ukusa i dubokog džepa. Ovo je ujedno druga nominacija za Hrvatsku što je svim dionicima hrvatskog turizma potvrda da je njihov rad prepoznat na američkom tržištu“, poručila je Rodin.
Osim u kategoriji za najbolju turističku organizaciju, Virtuoso je nagrade dodjeljivao i u drugim kategorijama pa je tako hrvatska agencija Calvados Club Luxury Travel iz Splita osvojila prestižnu nagradu u kategoriji „Best on-site partner“ i to u velikoj konkurenciji agencija specijaliziranih za luksuzna putovanja iz Francuske, Italije, Novog Zelanda i Vijetnama.

Virtuoso predstavlja mrežu najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 20.000 savjetnika širom svijeta te godišnjim prometom koji iznosi više od 26,4 milijarde američkih dolara. Mreža Virtuoso uključuje više od 1.800 partnera među kojima su vrhunski hoteli i odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici, agencije, a osnovni cilj mreže je klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja. Hrvatski članovi ove prestižne mreže su Calvados Club Luxury Travel, Leonidas Travel, Fortuna Travel, ali i hoteli Villa Dubrovnik, Boutique Hotel Alhambra te od ove godine Monte Mulini. Očekuje se da će se mreža hrvatskih članova dodatno proširivati jer postoje hoteli koji također zadovoljavaju visoke standarde i kriterije Virtuosa, zajednice koja je izrazito važna za razvoj i rast luksuznog turizma.
Izvor: Ministarstvo turizma 13.8. 2019.




Post je objavljen 21.08.2019. u 07:42 sati.