Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mcind

Kamičina, Platak i Črmažov vrh

Nakon povratka iz Istre odmorili smo kod mene i drugo jutro krenuli kao usput obići još neke obližnje vrhove.
Kamičina ili Kamenjak (838 m) je mala ali lijepa osamljena skupina vapnenačkih strmih stijena na istočnom dijelu Grobnišćine, do koje se lako dolazi sa Lujzijane, stare ceste za Zagreb. Ove stijene vole i penjači i jedan bunker od bivše Rupnikove linije su uredili kao sklonište.

Nije mi daleko i skoro svake godine navratim do ovih stijena. Ovo je Mala Kamičina, j.i. vrh koji vole penjači.

A kad se već moja fotografija Kamičine nalazi na koricama dnevnika planinarske obilaznice "Pola stoljeća PD Kamenjaka", u kojem teba otisnuti žigove sa 50 vrhova, a jedan od obaveznih je i ovaj vrh.

Na stijenama prije vrha Vele Kamičine primjećujem noviju instalaciju, pretpostavljam da ste je prepoznali.

Pod vrhom uz stazu mulatjeru je nekoliko stabala lipe koja su mirisala.

Ovo je vrh, ali nismo se baš penjali gore.

Pogled na cestu odakle smo se popeli.

Zanimljive stijene, a posebno je atraktivan, ali ne baš i lagan, put preko cijelog grebena, a tuda sam jednom i vodio pohod prilikom prvih obilježavanja Dana PD Kamenjak.

Pogled ispod na naplatne kućice autoputa ZG-RI na Kikovici.

I iznad na Crni Vrh (1335 m)u Grobničkim Alpama na kome smo bili pred par godina, a uspon ide direktno po ovim stijenama.

Nakon spusta sa Kamičine dovezli smo se do Platka i malo daljeg Pribeniša gdje se nalazi Veli dom Platak. Na terasi doma bilo je dosta gostiju , čuo sam i talijanski, i bilo je ugodno na oko 1100 m.n/m popiti kafe i pojesti nešto lagano.

Nakon odmora i okrjepe vraćamo se na Lujzijanu i krećemo prema Gorskom Kotaru. Iz Delnica preko Polana uspinjemo se na Črmažov vrh (1104 m), susjed Petehovca.
Uspon je bio većim dijelom kroz šumu, a pri vrhu je travnati dio. Vidjela se Bjelolasica, ali nisu bili neki vidici za panoramne slike.

Kad smo već u Gorskom Kotaru zašto ne kušati šumske borovnice. Ove sam kupio, ali jednom sam učestvovao i u berbi negdje iznad mjesta Ravna Gora, uz posjet planinarskom domu Javorova Kosa.
Ako ste slabokrvni navalite na ove borovnice.

Dvije fotke i za povećati: najviši dio Kamenjaka i i pogled sa njega na vrhove Grobničkih "Alpa".

Za večeru miješana salata sa klicama alfalfe, rotkvice i zelja, sa maslin. ulje iz Istre, uz grobnički sir na drugom pijatu, a dobro bi došla i palenta kumpirica.

Na usponu za Črmažov vrh pratili su nas i ovakvi ljiljani.

Post je objavljen 07.07.2019. u 10:00 sati.