Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

SAMO SPORT, DRUŽENJE I DOBRO RASPOLOŽENJE



VOLIM TRČANJE

U dane vikenda 8. i 9. lipnja održana su u Zagrebu dva događaja za građane na kojima nije bilo ni riječi o politici, samo sport, druženje i dobro raspoloženje uz glazbu sa razglasa.
U subotu je pored veslačke staze na Jarunu održana utrka za žene dm –drogerie markt čije su učesnice bile samo žene, od 12 godina starosti pa nadelje. Bila je to osma godina za redom da dm organizira utrku i to rekreativnu čija je dužina staze tri tisuće metara i natjecteljsku u dužini od šest tisuća metara. Ove se godine prijavilo više od 10 000 žena. Kotizacija je bila uistinu simbolična 20 kuna, za rekreativne trkačice, a za natjecateljice 30 kuna. Prihod od kotizacije bio je namijenjen Udruzi Europa Dona Hrvatska. No kao i prošlih godina dm je svaku ženu koja je završila utrku želio darivati s velikom torbom u kojoj je bilo više od 20 proizvoda poznatih tvrtki čiji se kozmetički proizvodi prodaju u 159 dm trgovina u Hrvatskoj. Ali ove godine nije bilo dovoljno poklon torbi te je rečeno da se sudionice s narukvicama kao dokazom obrate dm-u tijekom tjedna.
Drogeria markt dm spada među najveći lanac trgovina u srednjoj i jugoistočnoj Europi. Godine 1973. otvorena je prva dm prodavaonica u Karlsruheu u Njemačkoj, zatim 1976. u Linzu u Austriji .Godine 1996. prva dm prodavaonica u Hrvatskoj otvorena je u Zagrebu 9.5.1996. na tržnici u Dubravi.
Sada je dm-drogerie markt prisutan u 13 europskih zemalja s oko 3.566 prodavaonica i 61.721 zaposlenih. Od toga u Hrvatskoj radi 1.470 djelatnika. Distributivni centar u Zagrebu središte je za cijelu Hrvatsku i poveznica za susjedne zemlje. Tvrtka dm je 2017./2018. ostvarila promet od 10,701 milijardi eura. Asortiman dm-a obuhvaća više od 21.200 drogerijinih proizvoda iz područja zdravlja i ljepote, dječje hrane i njege, domaćinstva, asortimana hrane za kućne ljubimce, tekstila i sezonskih proizvoda. Od toga je u prodavaonicama oko 1000 hrvatskih proizvoda. Tvrtka dm ima 32 robne marke, koje pokrivaju gotovo sve kategorije asortimana. Važan dio ponude čini prirodna kozmetika i zdrava hrana. U 19 dm prodavaonica u Hrvatskoj kupci mogu pronaći i specijalizirani odjel lijekova bez recepta te dermatološko kozmetičkih i medicinskih proizvoda.

Evo nekoliko fotografija s događaja dm utrke na Jarunu:










U fokusu Maja i Ljubica Lončarević iz Barbata na otoku Rabu ,majka i kćerka zajedno su trčale u rekreativnoj utrci dm-a.






Što je sve u poklon torbi? Fotke i tekst Margareta Zouhar Zec


VOLIM TRČANJE

Na Kros utrci Volim trčanje 12. po redu koju je društvo DŠR Aktivan život održalo na nasipu kod Bočarskog doma, utrke su bile na dva i pet kilometara za građane, Kros utrke na 11,5 i 15,8 kilometara, nordijsko hodanje na pet kilometara te neke nove utrke za djecu rođenu 2017. i 2018. na 50 metara, za klince do šest godine na 200 metara, do devet godina – utrka na 500 metara, te za klince do 14 godina – utrka na 800 metara.
Najzanimljivija je bila utrka za najmanje klince koje su roditelji vodili kako djeca ne bi padala, već ipak stigla do cilja.




Mame i tate silno su željele da njihove male ljubavi trče, ali male glave i male noge su to teško mogle izvesti.Svi prijavljeni klinci su imali startne brojeve i dobili su malene medalje.




Mama, tata, stric i svi žele maloj curki od dvije godine skinuti stratni broj s košuljice i medalju s vrata. Ruke su im veče i jače od djeteta, ali svi žele sudjelovati u tom činu. Fotke i tekst Margareta Zouhar Zec

Zajedničko objema utrkama je potpuno neprikladno vrijeme podjela startnih brojeva u jednom danu: dm je to činio od 10 sati i trebalo je doći po startni broj na Jarun ili ga podići prije utrke. Ali podići startni broj prije utrke nije jednostavno zbog velike gužve koja vlada na tom prostoru, radi više tisuća natjecateljica na ne baš velikom prostoru.Gužva bi se izbjegla da su startni brojevi po abecednom redu prijaviteljica podjeljeni u 10-ak dm prodavaonica u Zagrebu u zadnjem tjednu prije utrke.
A organizator Kros utrke startne brojeve dijelio je dan prije utrke u subotu od 8-15, i za osobe izvan Zagreba u nedjelju prije utrke. Ako su prijave za utrku otvorene gotovo dva mjeseca zašto podjelu startnih brojeva ne organizirati u dva, tri dana u terminima i u prvoj i u drugoj polovici dana u tjednu pred utrku kako bi svatko uz sve ostale poslove tijekom tjedna mogao podići i startni broj? Zato utrka, koja je rekreacijskaa, mora u subotu imati status prioriteta pred drugim poslovima? A tko taj prioritet zanemari (kao ja , autorica bloga) vjerojatnost je da može ostati bez startnog broja na kome je čip ( i trčati bez mjerenja vremena kao ja, i od organizatora dobiti upisano vrijeme trčanja koje nekom pri tračunalu padne napamet, a nije točno) Čini se da organizatori u poslu organizacije trke, najviše cijene svoje vrijeme, sebe i svoju komociju, a ne žele razmišljati o racionalizaciji potreba prijavljenih na utrku.

Zouhar Zec Margareta



Post je objavljen 10.06.2019. u 06:10 sati.