Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

KLASIČNO ZBUNJIVANJE STARIJIH BIRAČA PRED EUROPARLAMENTARNE IZBORE!


NOVINARI KAO PROMOTORI NEISTINE!

Zašto se iz elektronskih medija , radija i TV-a pred euro parlamentarne izbore odašilju vijesti koje mogu zbuniti građane, posebno one kojima naobrazba nije u domeni visoke stručne spreme, koji rjeđe prate dnevne medije, koji dnevno slušaju tek 2-3 informativne emisije na TV u ili radiju, te koji ne čuju početak vijesti koju spiker čita, već čuju onaj drugi dio? Takve osobe ovih dana čuju da je na nekim listama istraživanja za predsjednika uz aktualnu Grabar Kitarović pojavio Zoran Milanović koji ima vrlo visok rejting, odmah iza Grabar Kitarović, a uz njega se pojavio i pjevač narodih slavonskih pjesama Miroslav Škoro. Zašto se hrvatske građane i birače pred izbore za Europski parlament zbunjuje informacijama koji potpuno sigurno kod dijela starijih birača unose pomutnju i ostavljaju nedoumicu o tome – koga se kada i za što bira i za koga se na izborima 26. svibnja bira i za koga treba glasati. Zašto se četiri dana prije izbora u informacijskom eteru emitira anketa s dvije osobe koji nisu stvarni predsjednički kandidati a medijski su poznati? A taj način , činjenica je, informacije dolazi s HRT-a. Jer je HRT je 21. svibnja objavio svoju anketu HRejting čije rezultate prenose recipijentima i drugi mediji. U tom istraživanju potencijalnih predsjedničkih kandidata, koje je za HRT provela agencija Promocija plus, aktualna predsjednica RH Grabar Kitarović dobila je najviše glasova, drugi je Zoran Milanović, a treći po rezultatu Miroslav Škoro .

Koja institucija u ovom tjednu pred europarlamentarne izbore ima ingerencija upozoriti na događanje emitiranja koja ne idu u prilog izborima koji su za četiri dana? Ovo je primjer da je javno medijsko informiranje i emitiranje još jedan neuređeni segment u RH!

ZAŠTO SU NOVINARI PROMOTORI NEISTINE?

Novinari na ovaj način ne govore istinu ni činjenice. Novinari ponavljaju neistinu kada se radi o Zoranu Milanoviću, a također i kada se radi i o Miroslavu Škori. To u RH ima oblik medijeske zabave - čini se. Ali činjenica je da ni Milanović, bivši premijer RH, ni Škoro koji je bio saborski zastupnik pa je napustio zastupničko mjesto kazavši da je to bila njegova velika pogreška, nisu u posljednju godinu dana istakli svoju kandidaturu za predsjednika. Škoro je došao kao usputna figura potencijalnog izbora za predsjednika u ovoj HRejting anketi. No što se bivšeg premijera tiče netko je od novinara pisanih medija spomenuo Milanovića prošle godine kao potencijalnog predsjednika i njegovo ime ne silazi s aktualnosti novinarskih predviđanja i reportera i komentatora i kolumnista već gotovo godinu dana. A cijelo to vrijeme Milanović nije ni objavio ni najavio ni potvrdio da će se kandidirati za predsjednika – to je činjenica. Kako je to moguće da novinari koji moraju biti vođeni činjenicama zaboravljaju činjenicu i promoviraju ono što nije istina? Novinari su svojim ponavljanjem postali promotori neistine- činjenica je. Novinari se bave nagađanjima i predviđanjima u mjeri koja prelazi dozu dobrog ukusa- činjenica je. Pitanje je zašto tako rade? Slušaju jedni druge, pa da ne bi ispali manje aktualni ponavljaju da je Milanović, potencijalni kandidat za predsjednika? Dodaju sada i pitanje o Miroslavu Škori. Činjenica je da Zoran Milanović nije istakao svoju kandidaturu za predsjednika RH na budućim predsjedničkim izborima. Ali u tom kontekstu o njemu se tjedno govori i piše. I sam podpredsjednik SDP-a Zlatko Komadina rekao je da će stranka ljevice imati validnog kandidata koji može pobijediti kandidata desnice, ali da o tome stranka još nije odlučila. A o Zoranu Milanoviću Komadina, koji bi mogao znati mnogo toga s obzirom na poziciju u stranci, nije ništa rekao, tek samo da nezna tko plasira informacije o Milanoviću kao kandidatu za predsjednika na predsjedničkim izborima.
Zouhar Zec Margareta


Post je objavljen 22.05.2019. u 14:43 sati.