Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

EUROPSKI GRADSKI PRIJEVOZ U HRVATSKOJ TURISTIČKOJ KAMPANJI


VIZUELNI EFEKAT PRIVLAČI POZORNOST


Oglašavanje Hrvatske kao turističke destinacije Hrvatska turistička zajednica pod vodstvom direktora Kristijana Staničića, prema informacijama iz Ministarstva turizma, provodi istovremeno u više zemalja i to na jedan nov način Naime tramvaji, autobusi i trolejbusi u gradovima Milanu, Moskvi, St. Petersburgu, Kijevu, Litvi, Brnu, Plzeu, Amsterdamu, Den Haagu i Stockholmu prometuju a da su obljepljeni velikim fotografijama koje su pripremljene kao naljepnice, sa motivima hrvatskih turističkih destinacija za odmor.
„Vizualni efekt privlači veliku pozornost mnoštva ljudi i stvaraju jak i dugotrajan doživljaj kod potencijalnih turista. Veliko vanjsko oglašavanje na najfrekventnijim prometnicama velikih europskih gradova i metropola jedan je od projekata realiziran u sklopu dodatno izdvojenih 10 milijuna kuna za marketinške i PR aktivnosti na emitivnim tržištima u ovoj godini“, pojasnio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. informacije su iz Ministarstva turizma.







Istovremeno neka od domaćih turističkih agencija za svoju oglašivačku kampanju odlaska u susjedne zemlje po prihvatljivoj cijeni, odabrala je niskopodne vlakove HŽ i to prvenstveno plave boje. Tako na vagonima velikim slovima piše „ Vlakom u Ljubljanu za 9 E“, „ Vlakom u Munchen već od 25 E“, Vlakom u Beč već od 25 E“ itd. (mzz)



Post je objavljen 09.05.2019. u 13:15 sati.