KONFERENCIJA U OPATIJI
U Opatiji će se 9 i 10. travnja održati konferenciji o digitalnom marketingu u turizmu! Namjenjen je svima koji učestvuju u turizmu koji oglašavaju svoje smještajne kapacitete, plovila, sportsko rekreacijske kapacitete i ostalo. Program i kotizacija na Internet adresi :
http://www.internetadria.com/program/
Digitalna transformacija znači i nove, efikasnije, dostupnije i jeftinije usluge. Naprimjer više nije potrebno telefonski zvati broj Taxi centrale, već svatko može naručiti prijevoz putem aplikacije (Uber, Bolt itd.), ili putem aplikacije naručiti hranu (Pauza, Wolt), a rezervacija smještaja je omogućena u samo par klikova (Airbnb, Booking, i sl.). U određenim trgovinama moguće je plaćati beskontaktno karticom, pametnim telefonom ili je moguće kupovati putem interneta Ikea, Amazon, eBay itd.
Nove tehnologije, globalizacija i mobilnost pojmovi su koji mijenjaju svijet, način radnog ponašanja. Svjetsko se tržište širi, otvaraju se nova radna mjesta i razvijaju se nove - digitalne vještine, koje su dostupne svima. Tko ne idete u korak s trendovima u svojem poslovnom okruženju, teško će se uklopiti u promjene koje se razvijaju i u bliskoj budućnosti su.
Digitalno znači i mjerljivo, a ako se može mjeriti, potrebno je znati kako, kojom mjerom i kakve zaključke iz njih izvući. Takve potrebe iziskuju i konkretna znanja, poput programiranja, analitike, psihologije i statistike, kreativnosti, organizacije, ali i hibridnih oblika ovih vještina i multidisciplinarnost.
Prema analizama Digitaleurope(link is external), vodeće trgovačke udruge koja predstavlja digitalne transformacije unutar industrije u Europi, do 2025. godine 52% radnika morat će usvojiti nova znanja iz područja digitalne tehnologije. Također, očekuje se da će se barem 6% žena specijalizirati unutra ICT segmenta.
Izvor teksta : Europska komisija<
Post je objavljen 25.03.2019. u 13:29 sati.