Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/agropolitika

Marketing

DIGITALNI MARKETING


KONFERENCIJA U OPATIJI

U Opatiji će se 9 i 10. travnja održati konferenciji o digitalnom marketingu u turizmu! Namjenjen je svima koji učestvuju u turizmu koji oglašavaju svoje smještajne kapacitete, plovila, sportsko rekreacijske kapacitete i ostalo. Program i kotizacija na Internet adresi :

http://www.internetadria.com/program/



DIGITALIZACIJA MIJENJA NAČIN RADNOG PONAŠANJA


Digitalna transformacija pojam je koji obuhvaća različite transformacije u poslovnim sustavima, što podrazumijeva izmjene dosadašnjih načina razmišljanja i poslovanja te obuhvaća tehničke promjene u obliku digitalizacije i automatizacije. Prije samo nekoliko godina društvene mreže, koje se danas koriste, u Hrvatskoj nisu postojale, a danas su važno mjesto na kojem je moguće pozicionirati svoju tvrtku. Giganti poput Amazona ili eBaya među najvećim su online trgovinama na svijetu bez ijedne sagrađene poslovnice. Nova radna mjesta koja se otvaraju nisu niti postojala prije nekoliko godina, a danas već na tim pozicijama rade ljudi koji itekako razumiju digitalne procese, poput: Specijalista za internet marketing (Internet Marketing Specialist), SEO specijalista (Search Engine Optimization Specialist), Digitalnog dizajnera (Digital Designer), Administratora društvenih mreža (Social Media Manager), Dizajner mobilnih aplikacija (App designer), PPC specijalista (Pay Per Click Specialist) ili Analitičara velikih podataka (Big Data Analyst).
Digitalna transformacija znači i nove, efikasnije, dostupnije i jeftinije usluge. Naprimjer više nije potrebno telefonski zvati broj Taxi centrale, već svatko može naručiti prijevoz putem aplikacije (Uber, Bolt itd.), ili putem aplikacije naručiti hranu (Pauza, Wolt), a rezervacija smještaja je omogućena u samo par klikova (Airbnb, Booking, i sl.). U određenim trgovinama moguće je plaćati beskontaktno karticom, pametnim telefonom ili je moguće kupovati putem interneta Ikea, Amazon, eBay itd.
Nove tehnologije, globalizacija i mobilnost pojmovi su koji mijenjaju svijet, način radnog ponašanja. Svjetsko se tržište širi, otvaraju se nova radna mjesta i razvijaju se nove - digitalne vještine, koje su dostupne svima. Tko ne idete u korak s trendovima u svojem poslovnom okruženju, teško će se uklopiti u promjene koje se razvijaju i u bliskoj budućnosti su.
Digitalno znači i mjerljivo, a ako se može mjeriti, potrebno je znati kako, kojom mjerom i kakve zaključke iz njih izvući. Takve potrebe iziskuju i konkretna znanja, poput programiranja, analitike, psihologije i statistike, kreativnosti, organizacije, ali i hibridnih oblika ovih vještina i multidisciplinarnost.
Prema analizama Digitaleurope(link is external), vodeće trgovačke udruge koja predstavlja digitalne transformacije unutar industrije u Europi, do 2025. godine 52% radnika morat će usvojiti nova znanja iz područja digitalne tehnologije. Također, očekuje se da će se barem 6% žena specijalizirati unutra ICT segmenta.
Izvor teksta : Europska komisija<




Post je objavljen 25.03.2019. u 13:29 sati.