Uvod u film

A izbor naslova mi je izvanredan...jebo te led kao da ću neku stručnu disertaciju napisat. U usporedbi sa nekima čija imena nećemo spominjati u javnosti može se moj post i tako nazvat. Skrećem s teme. Ovako, riječ je o filmu djeca sa cnn-a snimanom prošle godine. Ove godine bi trebala ( još mi nije poznato kad) biti premijera a napravljena je po istoimenoj predstavi. Već sam tom projektu posvetio 1 ili 2 posta, početkom i krajem prošle godine. Evo da previše ne analiziram radnju ovdje su natruhe informacija o filmu bar ono što je meni poznato detalje još ne znam. Navedeni film je adaptacija istoimene predstave koju nažalost nisam gledao tako da će to biti rupa u radnji kad pogledam film. Uspio sam ipak naći neki video u vezi navedene predstave, dijaprojekcija slika po njima i samom opisu radnje se možda može malo dobiti sliku o poanti i odigravanju.

Iako to nije niti blizu da se dobije kompletan uvid. Ipak ova situacija što nisam pogledao predstavu me neće sputavati da pogledam film. Naći ću ja već načina da sve povežem. Ovdje se zapravo radi o dvije forme, predstava je priča za sebe a filmska radnja je 10 godina nakon događaja u predstavi. slika navodno govori tisuću riječi pa evo ih u dijaprojekciji sa zvučnom podlogom. E da za Shadow za ovaj video nije potreban zvučnik, ali trebat će za sljedeći post biti će nešto o seriji "Uspjeh" :))

Ps, sad malo listam portale, izlazak filma se očekuje do kraja godine. Standardno kao i u većini slučajeva naših filmova. Zbog manjka kapitala u produkciji snimanje se malo odužilo a krajem godine se očekuje izlazak.

Post je objavljen 22.03.2019. u 19:40 sati.