Eksperimentalni film 2/ seks na filmu

Kako na blogu vidim sve više kojekakvih likova kojima je javni govor o seksu, uopće tabu koji ikakvu konverzaciju na tu temu proglašavaju primitivizmom a da niti sami nisu svjesni koji su malograđani i primitivci dužnost mi je napisati post na tu temu. Po njihovoj isključivoj analogiji ajmo ovako: zabranit javni govor o seksu, to doduše već dosta bezuspješno i sputavamo. Kako je krenulo čudi me da se nisu obrušili i na kinematografiju u Hrvatskoj, jer svaki ozbiljan film u radnji ima scene seksa. Neki od komentara na prethodne postove na mom blogu su otišli tako daleko da su i taj scenski fiktivni seks proglasili pornografijom. Ako se ne varam neposredan povod je bio kad sam pisao post o predstavi na dnu da se i sami uvjerite. Pa shodno tome od blogera sličnih dotičnoj koja ispisuje izljeve primitivizma na blogu očekujem istu reakciju kao i kod nje. To što se događa kod nas je blago rečeno apsurd. Poanta svakog filma ili predstave je neki fiktivni događaj interpretirati kao stvaran, posebno ovdje kod nas gdje radnja filma ima dosta poveznica sa stvarnim životom za razliku od američke produkcije. Kao što je to slučaj sa ovim eksperimentalnim filmom Neću otkrivat poantu navedenog filma to ostavljam drugima da iznesu svoje dojmove , jer interpretacije će sigurno biti razne sve u svemu kako god interpretirali film njegova suština u principu ostaje ista. Gdje sam ono stao? a, da kod toga da me čudi kako još nisu pokrenuli kojekakve akcije kojima bi sputavali umjetničke slobode i realizam na filmu. Jer po njihovoj ograničenoj teoriji takvi su filmovi javno neprimijereni. Neprimijereno je u 21.stoljeću imati takve stavove koji u principu sami po sebi niti nisu problem, nego je problem kad počnu sa tim svojim sve oko sebe koji se sa njima ne slažu jebat u mozak. Što je u navedenom filmu neprimijereno meni stvarno nije jasno, ima doticaja sa stvarnošću, što mi je iznimno važno i dosta se ljudi u njemu i filmovima sličnim može prepoznat. Iako je ovo post o filmu stavljam ga pod kategoriju seks/ ljubav možda napokon ( iako sumnjam) svate da je seks normalna i potrebna stvar kako u stvarnosti tako i na filmu. Film je poprilično kratak ( a produkcija, eksperimentalni) 10 minuta, i u tih 10 minuta je stala kompletna priča i radnja. Ova forma filma mi je specifična i posebno zanimljiva kako tako puno stane od radje,scenarija, itd u samo 10 minuta. Zapravo je ironično da u ovakve filmove više stane nego u neke određene od 120 minuta koji tako ujebu radnju da se potroši gomila prostora u kadru, i vremena za snimanje a ne kažu ništa. Sa eksperimentalnim filmom je drugi slučaj. Za sad još nisam pogledao niti jedan a da je bio loš. Ovo je moj drugi post o eksperimentalnom filmu, prvi je bio prošle godine oba su mi izvanredni, svaki ima nešto svoje i kompletna priča je stala unutar 10-15 minuta. Ovakvi filmovi bi se trebali više snimati, dobiti više prostora, nažalost zasad im je publicitet slab ali su zato kvalitetni. Ps znam da je post trebao bit sinoć, zbog "otegotnih okolnosti" nije bilo izvedivo.

Post je objavljen 10.03.2019. u 15:27 sati.