Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/maithreya

Ravnogorski Smucifer

Zabrinuto sam gledao u prognozu proteklih dana, ali čini se da nam Lora i Kreč donose sreću što se tiče planinarskih izleta te smo danas opet imali gotovo savršeno vrijeme. Na ravnogorskom platou malo je puhalo, ali ništa neuobičajeno ili nepodnošljivo. Ravna gora je omiljeno izletište mnogih jer nema kondicijski zahtjevne uspone. Kreč se danas na početku malo uspuhao kad smo krenuli prema (op, upravo sam nakon dugo vremena opet osjetio užitak traženja lokacija po planinarskoj karti) Glažerovoj pećini koja je u biti jedan lijepi vidikovac koji nudi dobar pregled cijele Ivanščice. Bilo je danas aktivno na planini te su nas već tamo dočekale dvije planinarke i njihov psić koji je uznemireno lajao, ali onda se udomaćio s našim mirisima i primirio.

Ivanščica s Glažerove pećine

Stolić kod Glažerove pećine (ove ljepše fotografije su Lorine, zamijetit ćete koje su njezine, a koje moje)

Vidi se i Strahinjščica

Golupčeki, tim Smucifer na putu do Filićevog doma

Nakon uspona do Glažerove pećine, krećemo se prema ravnogorskom platou na kojem svi planinari odahnu jer je teški dio iza njih. Uživamo u znakovima proljeća i friškom planinskom zraku te uskoro dolazimo do vidikovca kod Filićevog doma. Tamo smo odlučili malo sjesti, pojesti užinu, popiti koje pivo i odmoriti se.
Kod gospodina Filića kolege planinari već odmaraju i uživaju u pogledu na Strahinjščicu

Grozdek naručuje i jede domaći gu-lash, ostali jedu sendviče (u mojem su opet klice alfalfe u kojima posebno uživam)
Kreč i ja smo pili pivo - Velebitsko je kupljeno u domu, a ABA od Petog elementa je donešena iz doline. Pravilo je, ukoliko miješate, uvijek prvo manje hmeljasto pivo pa onda jače hmeljasto. Dakle, u ovom slučaju prvo ide...

Grozdek svojim umjetninama ukrašava moju planinarsku bilježnicu dojmova

Krećemo dalje prema livadi za paragliding, a nakon toga se penjemo i na piramidu. Lora i Kreč nisu nikad dosad bili na Ravnoj gori pa smo malo razgledavali znamenitosti. Na putu smo prema Pustom Duhu kod kojeg namjeravamo svi "suknuti" jednu domaću rakiju. Nažalost, a to je ujedno i obavijest za sve zainteresirane, Pusti duh je stvarno pust i radi tek od 2. travnja pa sve do 31. listopada.
U nekonvencionalnoj planinarskoj odjeći (kaže da su hlače pune elastina) ponosno stoji Grozdek

Dramatičnost situacije postaje jasna

Zamislite pobjednički urlik orka i ova fotografija je savršena

Poznati (ili nepoznati?) ravnogorski tron na kojem se nalazi i žig Hrvatske planinarske obilaznice

Piramida osvojena!

Situacija na vrhu piramide - u pozadini se vidi opet Strahinjščica

Pogled prema Pustom duhu

Dolazak do Pustog duha

Goblin, ali zgodan

"Predebeli za vilenjaka i preveliki za ovaj svijet ljudi"

Neke novosti na zidu Pustog duha

Gitarist na zidu, gitarist uživo i neukrotiva kosa

Pogled s terase Pustog duha

Lorin snajperski shot Trakošćana

"A onda sam im rekel: nemrete to jer ste glupi..."

Još malo kućica podno Ravne gore, to jest Filićevog doma

Plava djeva Strahinjščica

Prepustio sam da ovaj izlet više opišu lijepe fotografije nego riječi. Lora i Kreč bili su jako zadovoljni te je Kreč čak uskliknuo kako mu je Ravna gora ljepša od Ivanščice. Nije još vidio južnu stranu i njezine ljepote, ali bit će prilike i za to. Grozdek i ja smo dugogodišnji suputnici upravo na Ravnoj gori pa o našim dojmovima ne treba previše govoriti. Zadovoljan sam kad ljudima mogu pokazati dijelić onoga što me uvijek iznova privlači u planine i prirodu. Ovdje kao da se u zraku osjeća drukčija energija, a vjetar šapuće i pjevuši neku prastaru pjesmu onima koji su voljni zastati i poslušati.

A za kraj evo i poruke svima koji se dvoume u svezi odlaska u planine. Uživajte u lijepom vremenu!

Post je objavljen 09.03.2019. u 17:49 sati.